perjantai 27. huhtikuuta 2012

Vuoden ensimmäiset rusketusrajat



Nyt on ollut muutama niin kaunis päivä, että on ollut jo aikakin korkata terassikausi. Tämä onnistui pari päivää sitten Passionissa, kun menin moikkaan Henkkaa ja samalla sitten pyysin Pauskinkin pitkästä aikaa hengaileen mun kanssa. Pari kuplivaa juomaa maistui todella hyviltä auringon lämmittäessä niin, että sai heittää kaikki pitkähihaiset vaatteet pois ja olla vain toppi päällä. 




Vähän näin jälkikäteen tietenkin harmittaa toi mun vaatevalinta, koska parin tunnin istumisella kevätauringossa saa itselleen jo aikan kivat rajojen alut. Onneksi mun palamiseni oli vielä vähäistä, koska Henkan naama palo aika nätisti toiselta puolelta. Mä sentään koitin kääntyillä vähän ettei aurinko paistaisi koko aikaa samaan kohtaan. Ton session jälkeen punottikin käsivarret ja rinta.



Samalla sitten kun kuvailin rajojani niin ajattelin ottaa vähän parempaa värikuvaa mun hiuksista. Ne kyllä on nyt sen väriset ettei niiden oikeeta sävyä saa kuviin millään, mutta tosta ylemmästä kuvasta hitusen tummempi on varmaan aikalailla oikeessa.

Mut jotenkin yllätti tää loppukuun tuleminen niin nopeesti, kun en ole ehtinyt tai tajunnut ollenkaan edes kertoilla laivareissustani, jolle lähdin eilen. (tämä postaus siis ajoitettuna) OsCruise'02 starttasi Turusta kahdeksan maissa ja meitä OsGuruja lähtikin sinne iso lössi pitään hauskaa Amisten tyyliin. Tällä hetkellä myös viimevuoden uusilla tulokkailla eli OsKandeilla pitäisi olla omat haalarit hallussa. Ihanaa saada uusia tyyppejä meidän jättisuureen varmaan pian 300 henkilön guruporukkaan! Katsotaan miten hengissä selviän kotiin asti. Kuitenkin mulle napsahti nakki ajaa Turusta takaisin Tampereelle, joten ihan iisisti vedetään.

Lisäksi vielä Faketattoot saapuivat alle 48tunnissa aivan niin kuin toimitusehdoissa luki! Laivalla siis testikäytössä myös muutama leikkitatuointi. Testataan siis kestävyyttä äärimmäisissä olosuhteissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti