lauantai 21. huhtikuuta 2012

värjäilyä



Mun kaveri Henna pyysi mut yks ilta käymään sen koululla kulmien ja ripsien värjäyksessä. Kulmien värjäys on vähä aina pelottanut mua, koska näytän aivan mr. Beanilta jos ne laittaa liian tummaksi. Nyt ei kuitenkaan ollut syytä huoleen kun sain heti kuulla, että mulle laitetaan vaaleinta väriä.


Ennen ja jälkeen kuvat on vähä väärin päin, mutta siis alempi on ennen värjäystä ja ylempi värjäyksen jälkeen. Pahoittelen ennen kuvan huonolaatuisuutta. Kulmien väri nyt ei hirveesti muuttunut, mutta tasottui kivasti.


Alaripsissä muutos näkyy varmasti parhaiten, vaikkakin niitä oli aivan mahdotonta alkaa kuvailemaan. Taas kuvat on väärinpäin jälkeen - ennen. Hirveesti ei kuva kerro, mutta kyllä ilme kokonaisuudessaan on nyt ilman meikkiäkin laitetumman näköinen. Mun ripsiin käytettiin sinisenmustaa, jolla saa syvemmän sävyn. Värin pysymisestä ei koulullakaan voitu taata mitään, se riippuu täysin mitä tuotteita käyttää. Kesto kuitenkin on pidempi jos ei käytä ripsaria saatika poistoaineita.

Mistähän muuten johtuu, kun mun molempien silmien lähistölle on ilmestynyt tollaset vaaleet "luufinnit", joka näkyy vasemmassa kuvassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti