torstai 26. huhtikuuta 2012

Värin vaihto



En viitsinyt julkaista näitä kuvia jo eilen, kun halusin ihmisiltä mielipiteitä suoraan uudesta hiusväristäni. En vain ymmärrä sitä,  kun ihmiset kommentoivat jotain sen tapaista, kuin "Hei, sulla on uus tukka". Ottaisin mieluummin vastaan kommentteja kuten "Ompa sulla nätit hiukset". Tollanen hiusten värjäyksestä huomauttaminen ilman kehumista tarkoittaa mun mielestä sitä, että väri tai malli tai molemmat ei ole hyviä. Näitä kommentteja sain tänään paljon. Onneksi muutama oikea kehukin saapui sinne joukkoon. Kaikista paras oli kuitenkin poikaystävän ensimmäinen kommentti: "Se on vihree". Huomasin itsekkin hississä, että jossakin valossa mun hiukset taittaa vihreeseen.



Alkutilanne ainakin oli ihan karsee, oltiin lykätty hiusten värjäystä jo aivan liian kauan ja tyvi oli jäätävän pitkä. Siitä se kuitenkin sitten alkoi katoileen, kunhan mun personal hiusten laittaja sai värit sekoiteltua.




Miiuska toimi henkisenä tukena koko värjäysprosessin ajan. Yritin saada siltäkin välillä irti ammattilaisen mielipidettä, että mitä tulevan pitää, mutta väri säily totaalisena mysteerinä kuivaukseen asti. Pääsin myös koittamaan pesupaikan kaikki kolme mahdollista vaihtoehtoa: pienempi pehmuste, ei pehmustetta ja isompi pehmuste. Voin sanoa, että pehmusteettomasta pesupaikasta en nauttinut ollenkaan. Onneksi sain sentään hieronnan ajaksi paremmat toppaukset!




Sieltä se väri sitten paljastui. Ninni sekoitteli värejä vähän oman mielensä mukaan ja jätti kuitenkin aika paljon mun vanhaa blondiakin joukkoon. Tyven väri valittiin mahdollisimman lähelle mun omaa hiusten sävyä eli hiirenharmaata. Mä oon todella tyytyväinen tähän värjäystulokseen, koska oikeesti välillä pelkäsin saavani oikeesti vihreitä raitoja. Kiitos Ninni <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti