perjantai 13. huhtikuuta 2012

Tiputanssia



Eilen uskaltauduin laittaan kirpparilta ostamani korkeet korot jalkaan ja mun kaveri sanoi mulle koulun pihassa, että jaaha, sä meet tollasta tiputanssia. Noita ei todellakaan ole tarkoitettu käveltäväksi hiekoitetulla asfaltilla, mutta onneksi jo monesta kohtaa hiekotukset on lakaistu pois! Muutenkin korkokenkiin on aika vaikea opetella, kun on koko talven mennyt pienillä koroilla tai lättäpohjilla niin en tiedä sitten onko heti fiksuakaan vetää jotku 12cm korot koipiin.


Täysin talvesta en ole vielä pystynyt luopumaan, joten tumput roikkuu takista, mutta vaihdoin ne sentään jo ohkasempiin. Enkä tiedä muita mun ikäisiä, jotka roikottais edelleen koululaukussaan jotain pehmoleluavaimenperiä, mutta mulle ne on jämähtänyt kaikkialle varmaan ikuisiksi ajoiksi. Kaikki laukut ja reput tuntuisi ihan tyhjiltä ja persoonattomilta jos en saisi laittaa niihin jotain roikkumaan.


Rakastan äidiltä saamaani Maybelline N.Y. - watershine Rhum cake - huulipunaa, joka sopii ihan täydellisesti mun huulten oikeeseen sävyyn. Toi antaa juuri sopivan vähän sävyä, ettei kukaan oikeen edes huomaa mun käyttävän huulipunaa, mutta samalla tekee huulet todella pehmeiksi ja vähän kiiltaviksi. Harmi vaan etten tiedä saako tota enää lisää Suomen kaupoista. Halvimmalla mitä löysin netistä oli £1,95 täältä ja ebaystä, mutta en meinaa millään uskaltaa tilata mistään tollasesta...

Akani googleteltuani aloin katsomaan kyseisen tuotteen mainosta, mutta sitäkään ei löydy kuin espanjaksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti