tiistai 3. huhtikuuta 2012

Liian suuri timantti on rahvaanomainen






Mymeli on oikein himosiivooja, mutta tällä kertaa voisin sanoa, että mun äiti on himosiivooja! Se teki lauantaina siivon huvikseen mun luona, kun mä en ikinä oikeestaan vietä kotona niin kauaa aikaa, että saisin muuta kuin sotkua aikaiseksi. Josko nyt yrittäisin pitää kämpän kuosissa, tosin tavaraa on aivan liikaa!

Olen vältellyt rahan tuhlauksestani kertomista. Yritin jo sunnuntai-aamuna mökiltä postata tästä aiheesta, kun oli aikaa, mutta kännykkä ei jostain kumman syystä suostunut lähettämään saatika tallentamaan mun ylipitkää tekstiä, joten menetin hermoni. Nyt kuitenkin aijon myöntää syntini, sillä ostin kaulakorun nettikaupasta. En yleensä innostu tälläsistä asioista, mutta nyt oli pakko tehdä heti tilaus. Harmittaa ettei sunnuntain postaus koskaan ilmestynyt, koska sunnuntaihin asti olis alekoodilla saanut 15% alennuksenkin kyseisestä tuotteesta.


Mungolife

Tilasin siis My Fiinasta Mungolifen Annan suunnitteleman kaulakorun. Toi koru sai mut heti tekemään pieniä riemunkiljahduksia, koska mun vanha samantyylinen XOXO -kaulakoru on mennyt pilalle. Sen sävy oli muuttunut ihan vihertäväksi, eikä sitä saanut enää puhdistettua. Vähän mietin tota korussa roikkuvaa M -kirjainta, mutta onhan se ihan kaunis ja sen saa halutessaan pois. Toivon tosissaan, että koru olis hyvälaatuinen, ettei sille kävisi samalla lailla kuin vanhalle korulleni. Mä sain tosta sen 15% alen, joten hinta postikuluineen oli 32,66€. Oikee hinta tolle korulle on 34,95€ ja toimituskulut 2,95€, joten kyllä siitä alesta ihan hyöytyäkin oli! Tilasin ton viimeviikon lopussa ja My Fiinan nettisivujen mukaan toimitus on lähetetty, joten en voi ainakaan valittaa toimituksen hitaudesta.

Kuvat kopioitu mungolifen sivuilta.

Ja kun pääsin innostumaan Mungolifen suunnittelemistä tuotteista niin palan halusta saada tilata Everlong kaulurin, kunhan niitä tulee taas lisää myyntiin! Hintaakaan en muista, eikä silläkään ole niin väliä, mutta rakastuin tohon tekonahkan ja neuloksen muhkeeseen yhdistelmään, joka toimii kesät talvet. Kyllä on mun mielestä ainakin Anna valinnut oikeen alan, jota menee opiskelemaan, koska sen tuotteet toimii.

Onko täällä joukossa muita Mungolife -lukijoita? Mä olen ehkä nykyisin koukuttunut enemmän Too Fast For Loveen, mutta kyllä muitakin blogeja kuten MouMouta tulee seurattua suhteellisen aktiivisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti