perjantai 20. huhtikuuta 2012

kirpparilöytöjä



Eilen tehtiin kirpparikierros äidin kanssa Radiokirppiksella ja uudessa Tunnelikirppiksessä Hämeenkatu 10:ssä. Tunnelikirppikseen saa muuten 20€ varattua viikon jos sen varaa tämän kuun puolella. En ole varma pitääkö siinä olla sellanen vaaleenpunanen lappu mukana varatessa, mutta niitä saa sieltä tiskiltä. Mä ainaki ajattelin tässä katsoa vaatekaappiani ympäri, koska sieltä löytyis aika paljon tavaraa pois laitettavaksi.

Radiolla mua ahdisti tosi paljon, kun joku tyyppi oli suihkuttanu varmaan koko hajuvesipullon päälleen. Kuitenkin tuola kaupungilla liikkuu paljon astmaatikkoja ja mäkin hajuallergisena meinasin tukehtua ja oli pakko hengittää tumpun läpi. En mä sano etteikö hajuvettä saisi laittaa, mutta ihmiset vois pysyä niissä kohtuuden rajoissa. Ei sitä tarvi laittaa montaa suihkausta saatika kieriä siinä ennen kotoa poistumista.


Sitten niihin löytöihin. Olisin ollut hyvin iloinen jos itelleni olisin löytänyt tollaset ihanan persikkaiset housut, mutta ne oli äidin kokoa. Äiti sai viedä ne 5€ hinnalla kotiin Radiolta. Onneksi se ei ihan ole oikeesti yhdistämässä noita tollaseen turkoosiin paitaan vaan valkosta ajateltiin...

Seuraavassa kuvassa nappi sanoo "skräts"!


Sitten ostettiin mulle 20€:n hintaan samaiselta kirppikseltä tavoitetakki. Mä oon alkanut laihduttamaan ja toi takki on juuri sopivasti kireä siihen, että haluan mahtua siihen kesäksi. Nyt ei muuta kuin treeniä ja syömisten vahtimista. Karkkiahan en syökkään normaalistikkaan, joten herkkujakin on helpompi vältellä. Limpparit pidän sokerittomina ja sipsejä en syö ollenkaan. Keksit on mun heikkous ja koitan pysyä niistä erossa hedelmien avulla, varsinkin viinirypäleet on nyt mun mielestä tosi hyviä.


Haluan vieläkin jatkaa tätä vaatepostauksen muuttamista ruokapostaukseksi, koska lisää asiaa tuli mieleen viinirypäleistä. Mä meinaan olen todella tarkka siitä mitä kaupasta ostan. Jotkut ihmiset ottavat vain ensimmäisen viinirypäle/ luumutomaatti/ persikkarasian, mutta mä oon ollut kaupassa HeVi osastolla töissä ja Ausseissa pakannut 1LK:n tomaatteja niin en kykene vain ottamaan sitä ensimmäistä. Aina on käännettävä se rasia nurinpäin ja katsottava, että tuote on varmasti hyvä. En kestä, kun niissä rasioissa on kuitenkin niin paljon huonoja hedelmiä ja mä en halua maksaa mistään syömäkelvottomasta.


Sitten takaisin vaatteisiin. En siis ole käyttämässä tota paitaa pelkästään legginssien kanssa, no worries! Varmaan Ginasta alunperin oleva paita maksoi radiolla 2€ ja vaikka sen lapussa luki koko S niin päädyin siihen, että se mulle mahtuu ja mahtuihan se. Vähän huonot rintsikat vain alla, kun reunat loistaa, mutta en oikeesti usko ton olevan niin pientä kokoo, minimissään M.


3€ ruutupaita radiolta. Tota aion ehdottomasti käyttää legginssien kanssa (tosin en noiden sinisten) ja oonkin jo tossa kuvassa pistänyt nappirivin jatkeeksi pari hakaneulaa ettei tule edestäkään mitään vilauteltua, takaa pituus on yhtä pitkä kuin edestä ja sivuilta vähän lyhyempi, toi on tosi kiva vaikka töihin kesällä jos haluaa pukeutua vähän rennommin.


Viimeisenä tällänen "äiti, mun on pakko saada tää!" -juttu. Eli Muurlan lasin pikkumyy ikkunakoriste radiolta. Hintaa tolla oli 4€, josta oon todella tyytyväinen. Googlettelin ton oikeen Pikkumyyn hinnan, joka on 21,90€ (tai muumikuvolla 10,95€) ja pakkohan se oli heti ikkunaankin asetella. Ensin tosin kiersin koukun kiinni listaan ikkunan yläpuolelle, mutta kun tein viimeisen käännöksen niin koukku jäi mun käteen. Kiva. Sinne jäi siis kiinni se ruuviosa ja sen viereen sitten paremmalla onnella kiinnitin naulan. Nyt saa pikkumyy juosta rauhassa Tampereen kattojen yllä. (Vahingonalaista OP:n piilomainontaa, anteeksi siitä)

Ostin myös yhden jutun Tunnelikirppiksestä, mutta siitä en puhu sen enempää ennen kuin saan luvan ottaa siitä kuvan omistajansa niskassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti