perjantai 20. huhtikuuta 2012

Kesäkuntoon?



Jahas, tämäpä taas hienoa kun bloggeri muuttui niin mun kännykkä ei tue sitä. Täytyykin siis lähettää mun rakeiset kännykkäkuvat sähköpostin välityksellä ensin koneelle, eikä ole enää mitään toivoakaan postata suoraan mökiltä.


Ajattelin alkaa nimeämään näitä mun liikkumispostauksia samalla nimellä, että ne on heti sitten helppo jättää lukematta jos ei tän tapaiset asiat kiinnosta.

Tänään siis vedin perus hyötyliikunnan (jota oon alkanut lisäämään) lisäksi Fressillä Body Combatin ja kolmanneksi viimesessä biisissä meinas mennä hermot ohjaajaan, vaikka se ei sen vika ollutkaan etten tykännyt sen biisin sarjasta yhtään. Tykkään siitä, että saman biisin aikana ei oo turhan paljon vaihtelua, että voi keskittyä tekniikkaan paremmin. Tosin oma vika, kun en ole taas hetkeen combatissa käyny. 

Kuitenkaan pelkkä ryhmäliikunta ei tällä kertaa riittänyt vaan vedin päälle puolentoista kilometrin lenkin, koska oon tänään syönyt herkkuja. Sitä saa mitä tilaa. Nää juoksumattokuvat on kyllä aikalailla viitteellisiä, koska en mene koko aikaa samalla nopeudella tai kulmalla, mutta ainakin näkee about lopullista matkaa ja kalorinkulutusta.

Illalliseksi saankin ruisleivän ja Herbalifen suklaapirtelön vähärasvaiseen maitoon sekoitettuna. Toivotaan ettei tää mun kesäkunto illostus lopu kauheen nopeesti, koska se mun kesäkuntoa odottava takki on ihana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti