torstai 12. huhtikuuta 2012

horrible nails



Kuinka monelle käy usein keväisin niin, että kynnet alkavat lohkeilemaan? Mulla on muutenkin huonot kynnet, jotka ei kasva ja liuskottuu ja keväisin tämä vain pahenee! Mun tapani raapia kynsilakat pois ei ainakaan auta tässäkään tapauksessa vaan huonontaa kynnen laatua lisää. Onneksi aina ei tarvitse jakaa vain jotain kaunista vaan tällä kerralla piilotellaan kauneusvirheitä...



En sitten tiedä tuleeko mun kynsiä lakkaamalla ollenkaa parempaa tai kauniimpaa jälkeä. Mun veljen ja sen vaimon mielestä mun uusin kynsilakka on kauheeta, mutta itse jotenkin kummalla tavalla tykkään siitä, vaikka väri ei ollutkaan se jonka sen halusin olevan.

Aikaisemmin postasin kokeilleeni graffiti kynsilakkaa ja nyt ostin sellaisen myös itselleni. Värivaihtoehdot vain olivat vähissä siinä kasassa, josta omani kaivoin. Koitin löytää jonkun mahdollisimman tumman, jota voisi yhdistellä muihinkin väreihin, mutta violetti ei tainnutkaan olla ihan oikea osuma.




Tosin veljen poika keksi miten voisin yhdistää tätä lakkaa mustaa ja otin neuvosta vaarin ja kokeilin. Ei toimi ihan niin hyvin kuin kuvittelin, mutta lakka ei kuitenkaan maksanut huimia. Löysin sen Seppälästä alle 4€ hintaan ja laadultaan se on oikeestaan yhtä hyvää kuin aikaisemmin kokeilemani, joka oli varmasti kalliimpi. Värivaihtoehtoja oli paljon ja ehkä haen vielä toisenkin samanlaisen. Tätä pyrin tästä lähtien käyttämään vain harmaan aluslakan kanssa, enkä tästä lähtien peitä mosaiikkipintaa päällyslakalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti