lauantai 17. maaliskuuta 2012

vertaistuutori



Reissussa rähjääntyy, vai miten se oli? Mä sain eilen päälle taas antibioottikuurin, mutta se ei menoa haitannut, koska edessä oli tuutorikoulutus Virroilla. Marttisiin mentiin bussilla ja eilinen + tämä aamupäivä ollaan kierrelty erinäisiä rasteja tehden mitä hauskempia tehtäviä. Nyt me yli 100 Tamkilaista ollaan sitten ilmeisesti lähestulkoon valmiita tuutoreita odottaen innolla ensi syksyn hunajapalleroita. Aloittavia oppilaita ei saa kutsua pikkusiksi, joten niitä kutsutaan sitten muilla nimityksillä. Ite en ole myöskään ton hunajapalleron kauheen suuri kannattaja, et mulle ne on kai ykkösiä tai tuutoroitavia.

Jännä myös, että väsyttää vaikka mä olin yksi niistä harvoista, joka nukkui kunnon 8,5 tunnin unet viime yönä. Tosin mun väsymys voi johtua lääkityksestäkin, mutta kyllä tuli huomattua ettei tuutorointi ole mitään ihan helppoa hommaa.. Kaikenlaista täytyy tietää ja täytyy mm. osata tehdä biisin sanoja. Ohessa video osasta meidän ryhmän sanoituksia:



Tuutorit tunnetaan yleisesti kovimpina bilettäjinä, mutta tänään ei lähdetä myöskään minnekkään. Nyt on aika lepuuttaa mieltä ja kehoa, mutta ensin täytyy tsekata opiskelijantampere.fi sivut ja mennä ehdotteleen lisää opiskelijaetu paikkoja. Niitä kun ei koskaan voi olla liikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti