torstai 8. maaliskuuta 2012

Taas joku päivä



Se on naistenpävä. En taaskaan kauheesti välitä tollasista, mutta silti otin vähän nokkiini kun yks tyyppi mun facebookissa oli laittanut seinälleen:
"Sanon jo nyt kaikille teille vaginan omistaville, että ihan turha ruveta tänään pelaamaan sitä "naistenpäivä" -korttia ollenkaan. Aivan turha odottaa minkään valtakunnan erityiskohteluita. "Tänään on naistenpäivä, joten sun täytyy tehä sitä tai tätä" ja kaikki muu samanlainen ylimääräinen paskanjauhanta on aivan yhtä turhaa tänään kuin vuoden jokaisena muunakin päivänä."

Miesten mielestä varmasti todella hyvä teksti, mutta mulle tuli mieleen et onko tolla jätkällä joku vaginakateus tai jotain... Mä en onneksi toivonut mitään, enkä velvoittanut ketään keksimään mulle mitään "naistenpäivä" kivaa. Mä olen silti siitä onnellinen, että sain silti mun lempi kukkia! Tosin en keltää mieheltä vain äidiltä <3




Kukkien lisäksi kaveri Kajaanista astui mun ovesta sisään punkkaamaan yhdeksi yöksi skumppa ja viinipullo mukanaan. Tänään on tiedossa haalaribileet (jotka on muuttaneet Fatladysta Ilonaan) ja hauskan pitoa sekalaisella porukalla. Huomenna on onneksi vapaapäivä koulusta ja nyt on tehty kaikki tämän periodin tentit ja ruotsistakin pääsin läpi, joten syytäkin on juhlia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti