keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Shoppa Shoppa Shoppa



Mun pokkarin muistikortti ei ole suostunut vieläkään yhteistyöhön, joten joudun varmaan jättämään osan Puolan reissustani kertomatta täällä, mutta sitä ennen haluan esitellä löytöni. Yhdet harmaat farkut multa jäi kuvaamatta, mutta ne tullaan varmasti joskus näkeen ihan päällä jossain kuvissa...


Number uno on yks mun lemppari ostoksista! 10€ maksanut valkoinen talvitakki New Yorkerista. Toi kuva on otettu sielä sovituskopissa niin väri menee aika keltaiseen, mutta toi on ihana ja todella lämmin.


New Yorkerista myös 15€ LMFAO sufflaus kengät. Eräs herra kutsui mua pissaliisaksi kun kuljen pinkeissä housuissa ja nämä jalassa, mutta minkäs teet? Nämä kengät huusi mun nimee kaupassa ja vaikka ne on yhtä kokoa liian isot ja ei minkään laatuiset niin ne täytyi saada puhki käveltäviksi.


Tämä pinkki mekko oli paikallisesta pikkuputiikista Zakopanen keskustan alarinteestä samoin kun alla oleva sininen hame. Hameessa ei ole merkkiä ollenkaan, mutta mekossa lukee moda for you. Hinta molemmilla oli 59 ränkylää eli alle 15€. Molempien mukana tuli myös vyöt. Tosta ruskeesta mä tykkään, mutta musta vyö saa varmaan mennä kaapin perukoille pölyttymään.

Anteeksti hyvin huono kuvanlaatu!


Sain myös aivan ihanat ylipolven saappaat pilkkahinnalla. Nääkin on yhtä kokoa mulle liian isot, mutta mahtuupa ainakin villasukka sisään ettei varpaat jäädy. Hintaa jäi alennuksien jälkeen n.17€ ja alkuperäinen hinta lähenteli 70€. Oikein muikea ostos! Mun paksujen pohkeiden vuoksi en oo oikeestaan koskaan edes yrittänyt testata ylipolven saappaita, mutta nämä iski hyllystä heti silmään.


Yhden pikkukaupan myyjä sai mut ylipuhuttua ostamaan vielä korviksia kassalta. Sain 2 korvikset 3€:lla ja ostin noi koska mun mielestä yksi mun kaveri kaipaa selkeesti tollasia mansikkakorviksia. Kukkasten tilannettta en vielä tiedä minne ne päätyvät.



Alennuksesta osta 3 maksa 39 ränkylää (3,25€/kpl) sain varmaan 70PLN arvosta tavaraa. Eli ostin sulkapannan, koska tiedän kesällä taas rakastavani niitä ja käynnös sormuksen. Lisäksi ostin Ninnille riipuksen, mutta se varmaan jo roikkuu sen kaulassa. Zakopanesta paikallisesta pikkukojusta sammakkosormuksen alle 4€:lla. Jouduin maalaan molempien sormusten taustat läpinäkyvällä kynsilakalla, jotten nikkeliallergia pääsis yllättämään.


 Nämä korviksetkin oli myyjän yllyttämä ostos, enkä edes varmaan halua niitä. Jasu kuitenkin vähän lupaili ostavansa ne, mutta 1,5€:n hinnalla voisin nämä vaikka sille lahjoittaa. Ostin siis cache c cache -kaupasta ne harmaat farkut, jotka jo aiemmin mainitsin ja leopardipannan, mutta pannan onnistuin katkaisemaan jo Puolassa, kun koitin työntää liian paljon tavaraa mun reppuuni.


Laivalta lähti mukaan klipsi, jossa on kukkasia. Hinta taisi olla 1€. Ajattelin, että noi sopii hyvin yhteen mun lein kanssa, että kai niitä voisi joskus jossain naamiaisissa käyttää tai kesällä nutturan kanssa.


Innostuin yhdessä liikkeessa alennetuista huulipunista ja ostinkin 3kpl 3€:n punaa, lisäksi bongasin 1€:n luomivärejä, joten ajattelin testata niitä, vaikka tarvetta ei todellakaan olisi ollut. Kynsilakalle sentään löytyi tarvetta, koska mun kynnet lohkeili tosi pahasti koko reissun ajan enkä ollut muistanut ottaa ainuttakaan lakkaa mukaan. Sen hintaa en muista mutta ostin sen Krakovasta Lidlin kaltaisesta kaupasta.


Onkohan mulla muita kuin myyjien yllyttämiä tai rakkausostoksia? No silmälasikotelon hankin uusille pinkeille laseilleni, hinnastakaan ei ole mitään muistikuvaa, mutta noi huulirasvat! En ole löytänyt suomesta noita, ja hypin riemusta kun löysin paketin, jossa oli 4 eri makua. Ja todellakin haluan sanoa makua, koska noi maistuu juuri sille aineelle mitä kyljessä lukee. Mulla on ennestään Ausseista tuotu vanilja kokiksen makuinen ja nyt sain laajennettua valikoimaani ja hamstrattua vielä toisen lemppariani.


1,5€:lla ostin Zakopanen pikkukojusta pari pantaa. Olen monesti salilla käydessäni miettinyt, että tosi monilla on kivoja hikipantoja ja nyt ajattelin hankkia sellaisen myös itselleni. Harmi vaan, että tykkään käyttää noita muutenkin niin en tiedä raaskinko laittaakkaan niitä salille. Ehkä uhraan mustan salikäyttöön, koska se on muutenkin huonompaa materiaalia...

Näiden kaikkien lisäksi ostelin vielä muutamia juttuja tuliaisiksi, mutta niitä en alkanut kuvailemaan, koska niiden saajatkaan eivät ole nähneet niitä. Tosin tietenkin puolihuolimattomana niin kuin aina kuvailin pari sellaista juttua jo tännekkin muiden ostosten seassa, mutta se annettakoon anteeksi. Paljon en tuliaisia tuonut, joten ei kannata alkaa itkemään jos lukee tätä eikä arpaonni kolantanutkaan omaan nilkkaan.


Viimeisenä, mutta ehkä tämän tekstin tärkeimpänä osana ostin kaulakorun, joka mulle merkkaa jo ala-asteeltakin tunnettuja sanoja Best Friends Forever. Ajattelin jo, että olen menettäny cupcakeni, mutta kannattaako hyvää ystävyyttä heittää täysin hukkaan muutaman erimielisyyden vuoksi. Minä en halua riidellä ikuisesti jostain asiasta, jota ei edes itse aloitettu, joten olisin täysin valmis antaa menneiden olla ja katsoa tulevaan. Toivon, että tän korun ja yhteisten muistojen perusteella myös cupcake haluaisi olla taas mun ystäväni, vaikka olenkin aikamoinen rude hölösuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti