sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Huuruissa



Miten voikin joskus auringon paiste ja täydellinen sää ärsyttää niin paljon? Tietenkin se ärsyttää silloin, kun joutuu itse makaamaan kotona kipeenä. Aamusta en meinannut edes uskaltaa avata verhoja, kun kaikki sano puhelimessa sään olevan aivan ihana. Jouduin kuitenkin nousemaan ylös ostamaan syötävää ja kohtaamaan tämän kauniin kelin.


Ulkona mittari näyttää +5 astetta, mutta mun sisällä on kiehunut koko viime yön. En ole edes viittinyt ottaa buranaa, koska oon jotenki aina ajatellut kuumeen menevän sitä nopeemmin ohi mitä paremmin sen vaan antaa tulla, kun eikö se ole periaatteessa kehon oma puolustusjärjestelmä? Mun normaalilämpö on jotain 35,6 ja tän koko päivän lämpö on huidellut vähän korkeemmalla, muttei ihan kuumerajoissakaan.


Ennen yhtä soittelin Ninnille, joka kärsi St. Patrick's dayn jälkeisistä tunnelmista. Se pyysi mua hoivaamaan sitä sen luokse, mutta päädyttiin siihen, että mä tarvitsen enemmän hoivaamista, että se tulee mun luo katteleen leffaa. Nordic-tv näytti tänään meille Bridget jones -elämäni sinkkuna samalla mussuttaen juustopullaa ja jäätelöä, jotka kiltisti suostuin meille hakemaan.




Olen yhä enemmän ja enemmän sitä mieltä, että soda stream on voittamaton kapistus. Oon tässä eilisen ja tän päivän aikana tehnyt itelleni varmaan 6 pullollista juotavaa. Nesteytys on tietenkin tärkeetä kun on kipeenä ja ilman tota kapistusta en olisi juonut varmaan paljo ollenkaan.


Leffan jälkeen vielä fiilisteltiin viime kesän kuvia, kun Ninnin mielestä me ei koskaan tehdä mitään erikoista. Mun mielestä se oli vain unohtanut auton takakontissa baariin menon ja muut hauskat jutut. Ensi kesäksi kuitenkin päätettiin pari pakollista hommaa, jotka täytyy tehdä, kunhan päästään Kihniöön lomailemaan samaan aikaan. Toi tyttö osaa kyllä parantaa ihmisen, koska vaikka lämpö ei normaaliin ole laskenut niin sen täällä hengailusta seurasi mulle paljon parempi olo! Ja huomenna jo pyrin pääsemään Ninnin kanssa pilateksteen keräämään itseäni henkiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti