perjantai 16. maaliskuuta 2012

Dry your hair again



Taas se kuivashampoo on ollut loppu jo iät ja ajat, enkä ole löytänyt lemppariani Fudgea mistään kaupoista, joten päädyin juoksemaan Stockalle hakemaan jotain pika-apua. Mun hiukset vetää nykyään alle päivässä ihan likasiksi, joten alan ehdottomasti taas kantamaan jotain kuivashampoota repussani.




Testiin pääsi Klippoteketin kuivashampoo, joka maksoi huomat 5,2€. Pieni söpö vaaleenpunanen ilmestys näyttää juurikin siltä mitä se on. Hintakin kertoi jo, ettei se voi toimia hirveen hyvin ja niin se on. Tuote tuoksuu aika voimakkaasti, mutta hajuallergikkona vielä juuri ja juuri sen kestän. Valkosia länttejä jää päähän helposti, etten ainakaan tummahiuksisille viitsi suositella. Kai tuo paremman puutteessa menee, onneksi purkki ei ole iso ja vähän on etukäteen sellaset fiilikset, että toi korkki saattais valskatakkin.

Jälkeen kuvaa ei nyt ole, mutta olihan se parempi kuin toi ennen, mutta ei niin hyvä kuin Fudgella. Mun täytyy ilmeisesti alkaa hamstraamaan sitä jostain nettikaupasta.

2 kommenttia:

  1. Haha. Mä taas just käytän Klippoteketiä, tosin mun periaate on et sama se mikä kuivashampoo kunhan on halpa. Koska joudun kans käyttään sitä joka toinen päivä suunnilleen kun en joka päivä viitsi hiuksia pestä. Tosin viimeks löysin Prismasta Biozell Professionalin kuivashampoon mitä en ole vielä kokeillu... Lupas et sopis tummilleki hiuksille mutta onneks mulla ei ole sitä huolta. Kaikki Sunsilkit ja 4 reasonit on kans tultu kokeiltua :D

    terveisin Tuutoriparisi ANNA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ihanaa että oot eksynyt lukeen mun soperruksia. Se vähä ärsyttääki et menin kokeileen ekana tosi hyvää ja kallista kuivashampoota ja sen jälkeen kaikki muut on tuntunu tosi surkeilta, mutta kai näihin halvempiinkin vois tottua...

      Poista