torstai 29. maaliskuuta 2012

2BiZ



Ninni pisti mut kuuntelemaan tollasen vihabiisin tänään, joten jaetaan se muillekkin.

Eilen alkoi Koskarissa MiinusViirus ja sielähän sitä hulinaa taas riittää. Kaiken kukkuraksi koko mesta on vieläkin remontin alla, joten asiakkaat ovat aivan pallo hukassa. Muutama kolmoskerroksen liike on avannut tän viikon ajaksi Outlet myymälän Ahtojään torille eli Manhattania vastapäätä. Sielähän mekin Leimuskan kanssa ollaan. Huomenna mä olen Outlet myymälässä lähes koko päivän. Sieltä löytyy erinäisiä vaatteita 20€ joista osa on juhlamekkojakin. Muutamia värikkäitä ja paljon valkoisia mekkoja on myös superhalvalla myynnissä 40€ ja vähän vanhemmille naisille juhlamekkoja 59€.


Ite tänään heti töihin mennessä bongasin Leimuskan rekistä 2bizin paidan, jonka pomo joskus talvella heitti mun töissä päälle. Tykästyin siihen kovasti ja nyt hinta oli laskenut 89€:sta 20€ ja tänään mä hamstrasin nopeasti itselleni toiseksi viimeisen kappaleen siitä ja sain myytyä viimeisenkin kappaleen, kun esittelin tuotetta heti päälläni. Toi on kyllä aivan täydellinen työvaate. Se on tarpeeksi rento mun tyyliini, mutta samalla asiallinen. Uskon, että pomokin on mielissään, kun näkee mun päällä oman kaupan tuotteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti