keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Sota pakkasta vastaan


Green Day - 21 Guns

Mikä ihme on toi pakkanen, joka tappa väkee Keski-Euroopassa?!? Täällä se ei nyt ole niin paha kun ihmiset osaa varautua siihen ja niin mäkin tein tänä aamuna kun lähdin lenkkeilemään Mary Kay esittelyyn (tästä varmaan jotain myöhemmin) Kalevan suuntaan. Puin päälle niin paljon vaatetta, ku vaan pystyin eli:
2x legginssit
toppahousut
toppi
Masai tunika
kahdet sukat
Nelly.com nilkkurit,
2x kaulahuivi
H&M pipo, jossa fleecevuori korvien kohdalla
laskettelutakki ja tumput


Kun olin hetken kävelly oli silmälasit jo aivan huurussa ja naureskelinkin itsekseni ettei kukaan tuttu ainakaan tunnistaisi mua. Sitten pääsin testaamaan asiaa käytännössä kun mun kaveri, joka asuu mun luona tuli mua vastaan. Huomasin sen itekki vasta viime metreillä, kun eihän noilla laseilla kauas nähny. Se sano ajatelleensa, että ompa tolla likalla paljo vaatetta päällä ja Alisalla on kyllä tollanen takki, mutta ei olis uskaltanu moikata jos en ite olis ensin sanonu moro.

Parin kilometrin kävely tuntu tosi pitkältä matkalta tossa säässä, voi kun pian alkaisi jo lumi sulaa ja pakkanen hellittää, mutta taitaa olla aika turhia toiveita vielä.

ps. Mun oma netti ei toimi, joten on aika huono postailla, koitan kuitenkin tehdä mahd paljon juttuja koulusta käsin. Mikähän ihme sitä nettiä vaivaa ku oon jo 2 kertaa soittanu siitä korjaajalle eikä vieläkään toimi! Niin ja kiitos kaikille kuvakoosta äänestäneille! Isommat kuvat sai enemmän kannatusta, joten ne siis jää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti