maanantai 20. helmikuuta 2012

Käsien hoitoa ja pikku ompelua


laser - det var en gång en liten fågel

(meillä on ruotsin tentti keskiviikkona ja mulla on omalaatuinen tapa harjoitella kokeeseen)

Käytiin tyttöjen kanssa viime keskiviikko aamuna Marjukka Fagerlundilla Mary Kay esittelyssä ja kun vein sinne mun kaverit testaileen niin sain lahjaksi käsienhoito setin. Tossa on kivoja tuotteita kun mehiläisvahavoidetta voi käyttää melkein mihin vain (toka alimmassa kuvassa tarkennusta) ja Smoothie hand scrubia voi käyttää koko vartalon (kaulasta alaspäin) kuorintavoiteena, joten noita varmasti tulee oikeesti käytettyäkin, kun on niin monta käyttötarkoitusta!




Itse käsihoidon oon jo tehnyt kerran ite kotona ja sehän on todella helppoa, ei tarvi ku pistää mömmöt käsiin, pestä srub pois ja levittää kosteusvoide, joka todellakin imeytyy aivan silmänräpäyksessä ihoon. En voi verrata tota mihinkään perus Doveen, koska toi on aivan taatusti paljon parempaa laatua. Vähän tuli Mary Kaylla ostoksilla olo, että oon hyppäämässä kilpailijan kelkkaan, kun mun koko perhe myy Herbalifeä, mutta mieluusti käytän yhdeltä sarjalta sitten koko settiä. Ton setin arvo oli muistaakseni 78€, joten aika voitokasta oli hankkia muutama kaveri ja mennä puoleksitoista tunniksi viihdyttään itteään Marjukan kanssa!


Viimeiseksi paras uutinen tälle päivälle! Meidän Osaan täydellisen Frontside Ollien -haalarimerkki on saapunut! Kyllä siinä kestikin, enkä varmaan ikinä enää tilaa Merkillisestä mitään, mutta vihdoinkin se on ommeltuna haalareissa (jes, oon eka jolla tollanen on!). Osa merkeistä on jo lähetetty Turkuun, Ouluun ja Seinäjoelle, joten niitä on nähtävissä ympäri Suomea. Onneksi silti suurin osa säilyy täällä Tampereen huudeilla. Mä oon onnistunu jo kivasti myymään lähes kaikki omasta osuudestani, mutta muut tytöt ainaki koittaa niitä kaupitella tän viikon Pistoilla, jotka on meille matkailun opiskelijoille hyvin suunnatut eli sielä on World tour -teema, eli pukeudutaan turisteiksi.

Hah, nii juu ja kaikista hauskinta tossa merkissä on, että yks mun tuttu asuu Robinin naapurissa ja lähetin sille yhden extra merkin, et jos se sattuu joskus näkeen sitä niin se saa antaa sille myös oman... Voi poika raukkaa.

1 kommentti:

  1. Aivan mahtava tuo teidän frontside ollie -merkki :D Onko sulla niitä vielä jäljellä? Täällä Helsingissä en ole noita nähnyt ja hirveä hinku tuli saada omaksi tuollainen :)

    VastaaPoista