tiistai 21. helmikuuta 2012

Brunssi


Avril Lavigne - Wish You Were Here

Mikä sen parempaa kuin viikolla nukkua niin pitkään kuin haluaa ja syödä aamupalaa vasta ennen 12. Meidän auto ei tänään mennyt kouluun ja oon siitä todella tyytyväinen. Sain alottaa päiväni Viialan leipomon tuoreella leivällä ja muumeilla. Mun kaveriltakin tuli eilen mulle viesti, jossa luki "Alisa, sinä olet oppinut lentämään luudalla!" Vaikka Muumeissa noidan tytär onkin Aliisa niin hauska miten olin tullut mieleen jostain tollasesta lauseesta.



Nyt kun oon alkanut syömään lihaa niin oon jälleen tykästynyt meetwurstiin. Suosin ohuen ohuita siivuja, joita normaalit lihansyöjät pitää varmaan kärpäsen kakkana, mutta mä saan siitä jo aivan tarpeeksi makua. Tosin sekään ei ole enää hyvää jos sitä syö liikaa. Ilmoittauduin myös ensimmäistä kertaa 7-vuoteen normaalina ihmisenä tutor-kurssille, koska en laittanut allergiakohtaan "en syö punaista lihaa". Vähän tuntu oudolta ja vielä oudompaa on se, että mun ei enää nykyään tarvi kantaa omia ruokia partioleireille...


Lisäksi olen siirtänyt viilirakkauteni vähän halvempaan hintaluokkaan ja tykkään melkein jopa enemmän rainbown herkkumonsterista kuin viiliksestä. En oikeen edes osaa käydä kaupassa niin, etteikö sieltä tarttuisi vähintään yksi mansikkaviili purkki messiin.



Musta on myös tullut aivan kauhee herkkusuu ja vaikka en syö karkkia niin limpparia ja keksejä on kulunut lähipäivinä aivan liikaa. Muumilimpan vierestä kaupasta löytyi Hello Kitty virvoitusjuomaa, joten päätin testata ja aika samanlaisiahan ne oli, lisäksi toi pullo on äärimmäisen sulonen pinkkinä, joten teen tosta varmasti uuden vesipullon kouluun.


Ja vielä jälkkäriksi cashew pähkinöitä. Mun herkkuaamiainen ei varmaan kuulostanut kaikkien suosikilta, mutta tästä mä tykkään. Kiireisten kouluaamujen jälkeen osaa oikeesti arvostaa kotona vietettyä rentoa aamupalan syömistä, kun yleensä en aamuisin ehdi syömään mitään ennen kuin koulussa. Englannin opettaja heitti mut yks päivä pois luokasta, kun söin aamun ensimmäisellä tunnilla aamupalaa, joten tää stressitön versio sopii mulle paljon paremmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti