torstai 16. helmikuuta 2012

2nd hand


Rasmus Seebach - Natteravn

Päädyttiin Paapin kanssa kirppistelemään yksi päivä, kun lähettiin koulusta aikaisemmin himbeen. Käytiin Kaukajärvellä Jumbossa ja Keskustassa Radiokirppiksellä. Olis voinu kiertää enemmänkin, mutta tehtiin noista jo niin paljon löytöjä, että olis voinu isompi kierros tulla hieman liian kalliiksi!




Radiokirppikseltä mukaan tarttui koon 40 hapsu saappaat. Noi on aivan ihanat, vaikka koko onkin yhtä mulle liian iso, mutta asia hoituu puolipohjallisilla ja korko ei ihan tän vuodenajan liukkauteen sovi niin nää jää odottamaan lumen sulamista ja kevään auringonsäteitä.


Jumbossa innostuin lasten leffoista, eli Leijonakuningas 10€ ja Henkien kätkemää 1,5€. Molemmat ihan mun lapsuuden suosikkeja, kävin muistaakseni joskus katsomassa ton Henkien kätkemän elokuvissakin. Ja mikä siinä on muka outoa, että naiset alkaa itkemään aina kun Mufasa kuolee, mä ainakin itken joka kerta silmät päästäni, kun se on niin surullinen kohta!


Tämä 2€ kalahattu ostos on täysin Paapin syytä! Innostuttiin vähän leikkimään kaupassa ja kalahattu oli aluksi tosi hyvä läppä (varsinkin kun sen pyrstökin on rikki), mutta sitten ajattelin sen sopivan hiihtoloman naamiaisiin.


Hauskuus vaan lisääntyy, eli ostin 0,2€ Backstreet boysien levyn, koska ollaan puhuttu, että voitaisiin viettää musiikillisia teemaviikkoja kouluun ajaessa, tämä viikko siis sujuu bäkkäreiden tahtiin. Lisäksi Beautiful colour luomiväri maksoi Jumbolla 1,5€ ja Radiolla 2€, joten se lähti Jumbolta mukaan testiin ja nikkelittömät tosi kauniit avain&lukko korvikset lähti Radiolta matkaan eurolla.


Testailtiin Paapille päästyämme mun uutta luomiväriä ja mä koitin opettaa Paapia myös vähän häivyttämään mustan ja vaaleen rajaa. Toi luomiväri menee helposti luomivakoihin, mikä oli odotettavissakin jo hinnan perusteella, mutta toi musta on äärimmäisen kestävää, se ei meinannut lähteä ainakaan vesipesulla kunnolla pois.


Paapi keitti mulle kahvit siitä hyvästä, että ompelin sen haalarimerkit kiinni. Tämä pukuompelija osaa kyllä ainakin hommansa eli solmujen tekemisen. Syytän Paapin lankaa siitä, että sain sen useaan otteeseen ihan hirveelle solmulle niin, että mun piti katkaista lanka. Huomaan muutenkin, että mun kaverit on alkaneet hyötymään mun kahville pyytämisestä kun aina saan jotain pikku ommeltavaa käsiini. Toki en valita.


Hienosti kuvasin myös Ninniltä ottamaani pipoa. Huomasin tollasen yksi aamu mun hattuhyllyssä ja tykästyin siihen tosi lujaa. Olinkin halunnut tollasta collegesta eläinkuosipipoa, joka ei olisi ruskea eikä harmaa, joten ilmoitin Ninnille ettei se tule saamaan sitä koskaan takaisin. Tämä on sitten vaikka maksu siitä, että se joskus vei salaa mun leopardikuosisen pannan eikä koskaan palauttanut sitä.

Ps. Tänään Helsinki ja LMFAO!!!!! Toivotaan ettei mun orastava flunssa estä bilefiilistä ihan kokonaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti