perjantai 20. tammikuuta 2012

Ou No!


THE BEATLES- HERE COMES THE SUN

Mistä se johtuu, että nettishoppailu täytyy aina alottaa yöllä? Tai kellon täytyy olla vähintään 21.00, jotta inspiraatiota syntyisi. Siksi ehkä onkin hyvä, että nettikaupat on auki 24/7. Ninnin täytyi saada vaatteita töihin ja mä autoin sitä tilaileen Hennesistä itelleen mustia paitoja ja legginssejä, mutta tuli siinä innostuttua itekki muutamasta tuotteesta:


Rakastuin ehdottomasti noihin kenkiin ja pinkki pipokin oli must have juttu, mutta kun oltiin päästy kassalle maksukohtaan niin kävi ilmi, että noi legginssit oli myyty loppuun sillä välillä kun shoppailtiin (mikä kesti kauan) Harmi homma noissa ALE tuotteissa ettei niitä riitä loputtomiin. Oon kuitenki ilonen etten sortunut shoppailemaan enempää, joska budjetti ei oikeen sitä sallisi, mutta ton alle 25€ loven voin korvata syömällä makaronia.

Enkä voi kun kehua hennesin toimitusta, koska saatiin toi paketti jo samalla viikolla, kun tilattiin se ja noi mun uudet kengät on puhdasta rakkautta. Harmi, että ne on enemmän kevätsäähän sopivat kuin noihin kauheisiin lumikinoksiin.

Toivottavasti tää nettishoppailuhinku taas loppuu pian kun tänään kattelin taas nelly.comia ja sieltäkin löytyisi vaihteeksi kaikkea kivaa. Jonku pitäis olla lyömässä mua aina näpeille kun olen kirjottamassa koneella bubbleroom, nelly, asos tai hm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti