perjantai 27. tammikuuta 2012

Long time no see


Keri Hilson Pretty Girl Rock

Eilisestä sattuikin tuleen vähän kiireinen päivä etten ehtinyt tänne kirjotteleenkaan, kun menin äidin kanssa IKEAan shoppailemaan. Mä muutan kuun vaihteessa pari kerrosta ylöspäin ja mun uudessa kämpässä ei ole oikeestaan ollenkaan säilytystilaa niin käytiin hakemassa keittiönkaappi, johon saa mikronkin. Onneksi Toasin huoltomies sano, et saan sellasen ite kiinnittää, kun ne ei suostunut sellasta tekemään. Saa sitten nähdä kuka sen oikeesti laittaa seinään, koska mä en ainakaan sitä osaa, kun homma ei ole ihan perus porakoneen käyttöä.


Kuvana toimii eilisen "asu", elikkä talvikuteet. Voin kertoo, että rakastan noitten UGGien lämpöä, mutta ne on todella liukkaat ja meinaan kaatua joka toisella askeleella! Sääkin on kylmennyt niin paljon, että oon alkanut käyttään laskettelutakkia ihan kokopäiväisesti, mutta koitan silti somistaa sitä Puolasta ostetulla huivilla, vaikkei siitä mitään hyötyä lämpöön olekkaan. Olen myös lainaillut ahkerasti Ninnin harmaata pipoa. Kaikista paras keksintö talveksi on noi lasten tumppujen pidikkeet, joita pidän aina mukanani ilman niitä olis monet tumput hukassa. Pitäiskin mennä Vapaa Valintaan ostaan niitä lisää jokaiseen takkiin omansa.



Katteltiin IKEAsta mulle myös uutta sänkyä. Tällä hetkellä mulla on ollut tosi huono levitettävä divaani ja sen päällä 120cm patja. Ei siis mikään ergonomisin vaihtoehto ja koska mun uus kämppä on vain 18m² niin en halunnut sinne ihan perus sänkyäkään. Löysin tollasen kivan levitettävän sohvasängyn 199€, johon voin sitten hyötyntää sen mun joustinpatjani. Olinkin toivonut löytäväni jotain ton tapasta kun noihin laatikoihinkin saan lisäsäilytystilaa vuodevaatteille. Ei ole helppo elää kun on vain kaksi kaappia ja yksi lipasto säilytykseen, kun vaatteita olis täyttämään vaikka kaksi vaatekaappia.


Sänkyä ei kuitenkaan vielä ostettu vaan haetaan se muuton jälkeen ja mä majailen muutaman päivän pelkällä patjalla. Toivottavasti joku fiksu tulee myös kokoamaan ton, koska mun aivokapasiteetti ei siihen riitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti