maanantai 23. tammikuuta 2012

Fur


John Lennon: Wish You Were Here

Pakko aluksi kertoa etten ole mikään suuri turkisten käyttäjä enkä oikeastaan pidä turkeista. Olen kuitenkin sen verran pyörtänyt käsitystäni, että turkisbolerot ja asusteet on kivoja. Vaikka joskus esitin kovaakin "kettutyttöä" niin olen silti aina kulkenut nahkakengissä, enkä vaihtaisi ainakaan UGGejani mihinkään!


Mun aiheenani tänään on tosiaan turkikset ja oikeastaan turkisbolerot. Meillä on niitä töissä ja tänä talvena niistä on tullut supersuosittuja! En ole aikaisemmin niistä itselleni mitään oikein kelpuuttanut, mutta nyt löysin vähän arkisemman mallin, josta tykkäsin kovasti. Hinta ei kuitenkaan mun rahapussille sopinut, kun lapussa luki 129€. Leimuskasta kuitenkin löytyy noita 69€ alkaen ja ainakin mun mielestä toi ei ole hirveen paha hinta aidosta turkisbolerosta.


Se malli, johon mä ihastuin oli ei liivi, jossa oli taskut ja hapsuja. Ei siis niin juhlavaa tyyppiä ja aluksi en pitänyt tuosta hapsu yksityiskohdasta, mutta kun rupesin tarkemmin miettimään tajusin, että koko hökötys näyttäisi aika typerältä ilman niitä. Tykkäsin myös miten sen selkäosa jäi vyötärön korkeudelle ja edestä se laskeutui pidemmälle.


Turkisboleroita ja keeppejä löytyy myös monessa värissä. Meillä on tällä hetkellä mustia, valkoisia, harmaita ja ruskeita. Niiden lisäksi meillä on pari leopardikuvioista tekoturkiskeeppiä, jotka ei näytä ollenkaan edustavilta näiden aitoturkisten rinnalla. Luulisi turkistenkin pysyvän aina muodissa talvijuhlissa niin tollasen osto voisi olla ihan hyväkin sijoitus. Mä odottelen vielä, että joku kutsuis mut esim. talvihäihin, että voisin hyvällä omalla tunnolla ostaa itselleni jonkun keepin.




Tulipa sitten myös kuvattua vähän turkiksia mekkojenkin kera. Mun mielestä ne näyttää sieviltä, vaikka jotkut asiakkaat ovat sanoneet tuntevansa itsensä luolanaiseksi turkiksen kanssa. Ehkä ne vain eivät ole kaikkien juttu tai oikeaa mallia ei löytynyt. Mutta jos juhlat on tulossa niin en voi muuta kuin suositella mun ihanaa työpaikkaa Koskikeskuksessa asun hankintapaikaksi. Meille on jo paria mallia tullu tän kevään uutuuksia (enemmän silti maaliskuussa) ja mä oon ainakin nyt jo aivan vihaisena kun niitä juhlia ei riitä kun haluisin ostaa liian monta mekkoa!

Olen ollut todella ahkera työntekijä ja miettinyt blogitekstin tekoa työaikana. Sietäisin hävetä!

2 kommenttia:

  1. Missä sä olet töissä? :) etsiskelen itselleni tuon tyylistä valkoista turkisboleroa, joka toisiksi viimeisessä kuvassa on, mutta joka puolella ne on kauheen kalliita! Ei tartteis olla aitoa tai mitään, mutta mikä on halvin hinta, mihin itse oot törmännyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Anteeks et vastaan näin myöhässä, en ollut huomannut sun kommenttia :D Mä olen ollut Tampereella Koskikeskuksessa Leimuskassa töissä, sielä noi turkikset maksaa n. 69-120€ väliltä ja ne kaikki on ihan aitoa turkista, yhtä hyvän näkösiä en ole nähnyt missään tekoturkiksina, joten suosittelen kyllä ostamaan aidon! Niin enkä ole sitten oikeen hintojakaan ei aidoista katsellut.

      Poista