keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Bad Girl


Gimmel - Pisaroita ja kyyneleitä

Tästä lähtien olen kyllä ostoslakossa viikolle 9 asti (jolloin mulla olis tarkotus lähteä Puolaan 9pv matkalle)! Toivotaan, että se onnistuu, koska nytkin sorruin kun Members.comissa oli Piecesin hipstereitä ihan kivassa alessa.


Tollaset sitten lähti tilaukseen eikä hinnaksi 4€ postikulujen lisäksi tullut kuin 12,70€. Olen aikaisemmin haukkunut Piecesin alushousuista johtuvia "koloja" takapuolessani, jotka tosin saattaa olla ihan omaa vikaa, et joskus olen käyttänyt yhtä kokoa liian pieniä pöksyjä. Nyt kuitenkin ajattelin kokeilla tota eri mallia, josko se sitten olis kivempi.

members
"Haluatko olla mukana Pohjoismaiden suurimmassa Shopping Clubissa jossa sinulla on mahdollisuus ostaa laadukkaita tuotteita jopa 70% normaalihintaa edullisemmin?


Jos joku ei vielä ole Members.comin jäsen niin mulle voi pistää s-postia tuleen niin saa kutsun tonne +5€ shoppailurahaa! Sieltä löytyy niin naisten kuin miestenkin vaatteita, kelloja, koruja, kenkiä yms mahtavin alennuksin ja nyt uutena juttuna myös matkoja, että ei muuta kuin kutsu pyyntöä pistämään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti