keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Dean Santa...


Cascada Last Christmas

Jouluun on enää 10 päivää ja en ole koskaan ennen toivonut näin paljon pehmeitä paketteja!! Onko väärin, vielä 21-vuotiaana odottaa lahjoja intoa piukeena, vai onko se vain lasten juttu? Mä missasin viime joulun periaatteessa kokonaan, joten nyt nautin lumesta ja Suomen koulusta kaksin verroin!









Mun toivekuvat on täyttä harmautta, mutta oikeesti haluan värikkäitä sukkia ja Jumpininkaan värillä ei niin ole väliä. Mua on alkanut huvittamaan kun ennen halusin vain mustia sukkia niiden "helppouden" vuoksi, mutta nyt olen tajunnut yrittäväni etsiä myös niistä oikeita pareja, mikä on varsin haastavaa, joten nyt halua kaikenvärisiä, jotta ne on helppo erottaa toisistaan. (vähä kyllä silti aina nolottaa aina kun laittaa ballerinat jalkaan, että jalassa on myös kirkkaan väriset sukat, jotka loistavat kengän ja housunpuntin välistä)

Lisäksi, koska olen ollut hurjan kiltti sain itseltäni jo etukäteen joululahjan!



Toki Disneyn Klassikkoleffat ovat olleet muutenkin mun yksiä suosikkilahjoja jo pitkään. Mun hyllystäni kuitenkin puuttuu vielä useita ihanuuksia kuten: Bambi, Leijonakuningas, Aladdin, Kaunotar ja kulkuri, Pieni merenneito ja Pocahontas. Onneksi noita on aika paljon, joten ihan heti ei tule puutetta lahjatoivelistalta! Alkaa pian vain pelottamaan, että jostain paketista löytyy joku elokuva, jonka jo omistan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti