keskiviikko 14. syyskuuta 2011

There's outfits


Erin - Popeda (rakastuin tähän biisiin, kun kuulin sen tänää ekaa kertaa!)

En ole vielä henkisesti valmis alkaan tekeen mitään suurempaa Pariisi päivitystä, mutta voin esitellä mun vaatteita sielä. Käsilaukku ja vetolaukku painoi yhteensä 6kg, kun lähdin Suomesta, joten en ottanut oikein mitään mukaan. Silti kuin ihmeen kaupalla puolet vaatteista jäi käyttämättä! Ilmat oli lauantaita lukuunottamatta suhteellisen sateellisia, enkä ollut ottanut tarpeeksi lämmintä mukaan, kun en halunnut nahkatakki päälläkään kulkea. Olen tosi ylpeä itsestäni, kun pakkasin sadeviitan ja sunnuntaina jopa käytin sitä! Ihmiset kyllä vähän katto mua pitkään kun kaikilla muilla oli sateenvarjot...

Jäätävä kuvanlaatu, ei kiinalaiset tytöt oikee osannu tarkentaa mun kameralla!

Väkersin lettisysteemin kun yritin suojella hiuksia likaantumiselta

Onneksi heti sunnuntaina Louvrelle kävellessäni satuin meneen jonkun vaatekeräyslaatikon ohi, jossa päällimmäisenä oli villatakki, joten nappasin sen siitä mukaani. Olin pukenut päälleni vaan farkut ja t-paidan ja olisin jäätynyt ilman sitä! Oon ihan hirvee kaduilta vaatteiden nappaaja ja kaikki minkä saa ilmasena kelpaa mulle. Tähän villatakkiyksilöön kuitenkin rakastuin oikeesti. Siinä ei ole pitkät hihat, joten se on ihan täydellinen tollaseen säähän kun ei ole ihan varma miten pitäisi pukeutua.

rakastan aina vain enemmän tota tekemääni pitsipaitaa!

Patonkia Pariisissa, tietenkin!

Mun hostellin suihku oli aivan kaamee ja muistin ostaa shampootakin vasta toisena päivänä joten maanantain kuljin vielä pesemättä hiuksia kunnolla ja sainkin kärsiä kaameesta hiuskriisistä. koitin pitää pääkallohuivia jotenkin päässäni ja ravintolassa yks tarjoilija alkoikin leikkiin sillä. (kumma mies) Onneksi se ei tainnut huomata mun kaikista likasimpia etuhiuksia, jotka olin piilottanut huivin kätköihin!

Ilmeisesti joku hääpukukuvaus Notre Damen edessä.

Hame, jonka otin mukaan jäi kokonaan käyttämättä ja ensimmäisen päivän asustakaan ei ole kuvaa, mutta se on mun toissapostauksen villapaita noiden farkkujen kanssa, joita pidinkin sitten koko ajan. Luulin, että Pariisissa kävelis vastaan koko ajan jotain tosi hienosti pukeutuneita ihmisiä, mutta koko 3 päivän aikana näin vaan 2 kivasti pukeutunutta tyyppiä ja todella harvoilla oli edes korkokenkiä jaloissa. Olen aika pettynyt tähän muotikaupunkiin, mutta sentään yhden muotikuvauksen ehdin spottaamaan! Shoppailinkin vähä jotain, mutta kenkiä en löytänyt. Nellyn halpis nilkkurit toimi tosi hyvin, vaikka ekana päivänä sainkin niistä rakon pikkuvarpaaseeni...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti