perjantai 23. syyskuuta 2011

Kaveritreffit


Bearforce1 Bearforce1Megamix

Pauskin oli tarkotus tulla mun luokse kylään alkuviikosta, mutta mä keksin meille jotain ihan muuta tekemistä. Tuli yhtäkkiä sellanen fiilis et haluun käydä jossain kivassa paikassa enkä vain olla kotona ja kun mulla oli äidin autokin käytössä niin käskin Pauskia hyppään kyytiin ja kysyin vain onko sillä nälkä. Ajettiin ensin ostaan ranskiksia Pispalan pulterin viereisen talon grillistä. Paikka oli täynnä kännisiä pulsuja, mutta sieltä sai edelleen parhaimmat 3,5€ ranskikset, joita olen koskaan maistanut!



Seuraava etappi oli Tampellassa olevan sillan alunen, josta on kaunis näköala Särkänniemeen. Mä rakastan tota paikkaa ja Tampellassa/Armonkalliolla asuessani kävin tuola usein ihastelemassa graffiteja ja kuutenkin vain rauhoittumassa. En ymmärrä miksi toi paikka vetoaa muhun niin paljon, mutta Pauskikin tykkäs siitä! Talvella sielä on usein nuotion jämiä, joten muutkin ihmiset ilmeisesti viihtyy tuola, mutten ole koskaan nähnyt ketään muuta sielä.





Ehdottomasti suosittelen lähtemään "yllätystreffeille" kaverin kanssa nyt syksyllä. Se piristää muuten vähän maassa olevaa mieltä kummasti. Ei mekään oltu kuin joku vähän yli tunti kiertelemässä, mutta päivä parani kummasti. Seuraavana etappina täksi syksyksi haluaisin vielä ottaa Pyynikin näkötornin. Olen joskus käynyt sielä munkkikahvilla, mutten koskaan ylhäällä katsomassa maisemia. Olisin ehdottomasti vienyt Pauskin sinne, mutta luulin tornin menevän kiinni kuudelta, kun jostain netistä kännykällä selasin tietoja. Nyt uudemman kerran munkkikahvilan oikeita sivuja katsoessa huomasinkin, että se on auki kahdeksaan! Pitää kuitenkin ehkä odottaa ruskaa vähän pidemmälle ja jos joskus sattuisi olemaan aurinkoinen ilta niin syöksyn sinne suinpäin sukkelaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti