perjantai 2. syyskuuta 2011

Indian


Raappana - Karu Totuus

Eilisestä Fatlady illasta on juuri ja juuri selvitty koulunpenkin kautta kotiin ja todellakin pelkään tulevaa opiskelijaelämää. Tää on tosi rankkaa! Monet ei päässeet aamulla kouluunkaan asti ja kauhistuttaa ajatella ens viikon Tursajaisten jälkeistä torstaita, jolloin meillä olisi ryhmätöiden esittelyä, ihan kiva sinällään, että tänään kun ryhmätöitä tehtiin meidän 7 henkisestä ryhmästä oli vain 4 koulussa enkä mäkään meinannut edes pystyä lukemaan kun rivit hyppi silmillä.

Tursajaisiin tapeltiin tänään luokan kanssa pukeutumisteemaa ja päädyttiin pukeutumaan puoliksi lentoemänniksi ja Intialaisiksi. Itse valitsin noista jälkimmäisen vaihtoehdon, koska se on eksoottisempi ja mun vaaterepertuaalilla helpommin toteutettavissa. Käytiinkin Indiskassa kurkkaamassa aletuotteita ja kyllä sieltä yks paita lähtikin matkaan. Tarkemmin pistän sitten mun asustani kuvaa ens viikon keskiviikkona ennen Tursajaisten alkua.


Paidan hinta oli 7,5€ ja käsikoru maksoi vaivaisen 1€, joten uskaltauduin uhraamaan tälläisen summan asuni hyväksi. Hyvä puoli tuossakin teemassa on se, ettei tarvitse hankkia mitään erityistä asua vaan voi tavallisista vaatteista yhdistelemällä muokata tyyliin sopivan kokonaisuuden. Etsin vielä inspiraatiokuvia vaatteisiin googlesta:





Vähän kauhuissani olin googlettelun jälkeen, että onko mun alkuperäinen visio intialaisista yhtään oikeassa, mutta kyllä noista modernimmista ja perinteikkäistä sekottelemalla varmaan jotain saa aikaiseksi! Seuraavaksi mun täytyykin suunnata porukoiden luokse etsimään jonkinlaista isoa huivia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti