torstai 22. syyskuuta 2011

Hymyilkää tytöt


Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
Tän biisin jako hiljattain mun yks sukulainen omassa blogissaankin, mutta en voi olla jakamatta, kun tää on ehdottomasti Jeminan ja mun ekojen opiskeljabileiden biisi.En koskaan unohda "hymyiltää tytöt"!

Jeminalla muutti siis samaan taloon mun kanssa ja sen vuoksi tämän viikon postauksetkin ovat olleet enemmän ja vähemmän täynnä sitä tyttöä, kun kerran asutaan parin kerroksen päästä toisistamme. Lauantaina vietettiin tupareita, johon oli kutsuttu myös mun virallinen Booliämpäri, johon tutustuttiinkin jo mun tupareissa alkukesästä.


Bileissä oli teemana "vastakohtaminä", joten nykyään kaupunkilaisena sonnustauduin kiltiksi maalaistytöksi, joka on menossa sunnuntailypsyn jälkeen kirkkoon. Tai jotain vastaavaa, otin pikaisesti kuvan ennen lähtöä:



Extrana löysin kaapista jopa Ihaa sukat jalkaan! Jeminalla oli myös vähän sama "kiltteys" -teema ja Neitsyt Mariahan sieltä tuli vastaan toivottamaan Herran siunausta kun me asteltiin sisään 18 neliön lukaaliin.


En muistanut kysyä paikanpäällä voinko julkaista kuvia täällä, joten nyt varmuuden vuoksi blurraan seuraavista kuvista lähes kaikkien naamat. Kiitos ja anteeksi. Seuraavalla kerralla koitan terästäytyä bloggaajana ja kysyä kuvien julkaisulupaa...


Aika sekalainen sakki sitten saapuikin paikalle. Ehkä parhain pariskunta kuitenkin koko illan aikana oli mielestäni naiseksi pukeutunut mies ja maalaisjuntti äijä henkseleineen.


Aivan noilla vaatteilla ei ihmiset kuitenkaan baariin kehdanneet lähteä. Kun sen aika tuli mä hipsin kotiin ja annoin muiden mennä tuhlaamaan rahojaan kalliisiin juomiin. Noista naamiaisasuista aika monet oli kuitenkin helposti muokattavissa baarikelpoisiksi ja neitsyt Mariakin pystyi pitämään sinisen kaapunsa päällä eikä näyttänyt yhtään hölmöltä!


Ilta loppui siis samaan aikaan kun viimeiset boolit menivät alas suoraan ämpäristä tietenkin aivan niin kuin kuuluukin! Booli oli vaihteeksi hyvinkin petollista ja mä muistin koko illan mun sedän facebookkiin tekemän varoituksen, että ämpäriinkin voi hukkua. Voisin sanoa, että tonne booliämpäriin olisi ainakin helposti voinut eksyä tai sen sisällön avulla olisi voinut eksyä. Kolme kupillista riitti näyttämään, että on aika painua pehkuihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti