keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Askartelua


michael jacson-billie jean

Ostin Amsterdamin lentokentältä eurolla muovisormusten askartelupakkauksen ja Jeminan kanssa yks ilta väännettiin itsellemme sormukset. Jemina valitsi neliskanttisen ja minä sydänsormuksen. Lisäksi tein vielä toisen neliskanttisen seuraavana päivänä, mutta se on niin pieni, ettei se mahdu edes mun pikkurilliin. Onkohan syynä sitten mun nakkisormet vai Askartelupakkauksen ikäsuositus 5-10 -vuotiaille?

Jemina päätyi leikkimään väreillä, sen oma on oikeanpuolimmaisin

Tässä nämä mun kaksi luomustani

Koitin muokata et teksti näkyis: You want it pinkillä ja takaosa maalattu pinkillä ja oranssilla.

Tän tein erilailla ja maalasin sekä tekstin, että pohjan tohon päälle. 

Mua jäi melkein harmittamaan etten ostanut noita enempää. Rakastan kaikkea pikkuhäsäämistä ja tollasta askartelua. Amiksessakin olin aika tyytyväinen kaikista kivoista leikkaa/liimaa -tehtävistä. Pitäisi varmaan ostaa Sinooperista jotain korvisjuttuja ja alkaa väsäämään jostain taikataikinasta muffinssikorviksia yms...

2 kommenttia:

  1. jos mun jotain ei oo ikävä nii just sitä leikkaa/liimaa peruskaavan kuosittelua :D

    VastaaPoista
  2. Mä kyllä vähän kaipaan sitä, onneks meillä on koulus nyt sentyylinen tehtävä niin pääsen liimaileen viikonloppuna :)

    VastaaPoista