perjantai 26. elokuuta 2011

that time of the month


Pariisin Kevät - Pyykkipäivä

Mulla on ongelma kun en jaksa pestä pyykkiä! Mun pyykkikoppa on tulvinut jo pitkään yli äyräiden ja nyt homma alkaa oleen siinä vaiheessa, että mun on vaikea keksiä mitään päälle laitettavaa kun kaikki mun lempi vaatteet ovat likaisena. Eilen illalla mulla oli vielä todella suuri ongelma mun vaatekaapin ja päivän asun kanssa kun piti keksiä vaatteet, jotka kestäisivät viikonloppuna kaikenlaiset riennot. Olen siis menossa perjantai-lauantai yöksi Katan kanssa mökkeilemään ja lauantai-sunnuntai välin olen joko omalla mökillä tai Tikissä. Vaatteitakaan en voi mukana kantaa kauheasti kun lähden Parkanoon suoraan koulusta.



Jalkaan lähti jo eilen käytössä olleet farkut (inhoan käyttää samoja vaatekappaleita kahtena päivänä peräkanaa) ja löysin vaatekaappini pohjalta unohdettuna yhden mun lempparemmista Australiasta tuoduista paidoista, jossa on selässä ihana yksityiskohta. Toi paita kuuluu siitä syystä mun suosikkeihin, että sitä voi tarvittaessa käyttää myös minimekkona. Päälle lämpöä antamaan Ausseista tuotu lörttöneule ja jalkaan Ed Hardyt. Laukkuna toimii aikoinaan Seppälästä ostettu koululaukku, joka on onneksi niin suuri, että sain sullottua sinne myös korkkarit ym. tuiki tärkeertä matkaan.


Koruinakin toimivat varmaan seuraavat kaksi-kolme päivää Ausseista tuotu blingbling hippipanta ja äidin Kanarialta ostama Happy kaulakoru. Meikin pidän koulussa aina aika silmppelinä; puuteria ja ripsiväriä. Tänään kuitenkin värikkäiden kenkien johdosta innostuin laittamaan myös pinkkiä huulipunaa.

Noi silmälasit ehdottomasti leventää naamaa!

Olen vahingossa ajautunut blogivapaisiin sunnuntaihin ja aijon jatkossakin pitää asian näin. Joskus pidän tietenkin muutenkin lomaa, kuten pidin viimeviikolla, mutta sunnuntait tulevat aina tästä eteenpäinkin olemaan lepopäiviä, jos ei nyt mitään supersiistiä satu eteen. Toivottavasti se ei silti teidän "innokkaiden" lukijoiden lukuinnostusta vähennä. Olen myös tyytyväinen eilen tulleesta kommentista, lisääkin voisi niillä kommenteilla mua joskus pommittaa ja kyselläkkin saa jos jokin asia jää askarruttamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti