maanantai 15. elokuuta 2011

Oraville pipoja


Christina Perri - Jar of Hearts

 Todella monet linkittelikin viime viikolla Facebookkiin oravista ja mun piti infota asiasta jo silloin täällä, mutta unhohdin. Parempi myöhään kun ei silloinkaan eli Turussa oravat tarvitsevat pipoja! kulutus on suuri, joten uskoisin, että sinne voi aina lähettää suuriakin pipopaketteja...
http://yle.fi/alueet/turku/2011/08/oravat_tarvitsevat_pipoja_2781097.html
En itse ole varmaan lähettämässä, mutta tosta uutisesta tuli mieleen mun omat tuotokset lähtien niistä tossuista, joita kudoin 4 päivää ja kummitytön piposta:



Tossut ovat maailman rumimmat, mutta keräsivät muutamat "oi kun söpöt" kommentit viikonloppuna. Viikonloppu oli mulle muutenkin oikeen virkkaamisen riemua ja tein Miialle valkoisen pipon pinkillä raidalla (sain tästä hyvästä 10€) ja virkkasin myös kuvan ottoaikana olleet pinkin ja monivärisen piponkin valmiiksi. Olen nyt aika vakuuttunut siitä, että jokainen saa multa pipon joululahjaksi, että kaikki jotka tietävät lahjoja saavansa voivat esittää toivomuksiaan väreistä nyt. Voin olla ainakin tyytyväinen jos toivomuksia ei kuulu ja teen pipoja, jotka eivät miellytä omistajaansa niin he voivat lähettää ne oraville, joten teen periaatteessa hyväntekeväisyystyötä!


Tosta monivärisestä piposta tuli ehdottomasti mun suosikki, vaikka en noista keltaisista kohdista aluksi tykännytkään, nyt siirryin tykkäämään keltaisesta ja inhoamaan vaaleanviolettiä, koska sitä onkin tossa langassa enemmän kuin uskoinkaan noitten tossujen teon jälkeen.

Päivittäisin mieluusti valmiista pipoista ja viikonlopusta, mutta mun kamera jäi Juupajoelle, joten sitä sieltä takaisin odotellessa. Täytyisi varmaan etsiä myös mun pokkarin laturi ja puoliksi rikkinäinen pokkari, että "elämä" voisi jatkua järkkärin poissaolosta huolimatta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti