tiistai 30. elokuuta 2011

Mullakin on elämä


Maroon 5 - Moves Like Jagger ft. Christina Aguilera

Kannatti taas käydä moikkaamas Jaanaa Parkanossa, kun se baarivaatteita etsiessään tyhjensi myös vaatekaappiaan mun laukkuun. Oon siitä onnellisessa asemassa, että Jaanan vaatteet mahtuu mulle, mutta mun vaatteet on liian isoja Jaanalle..





Tollasen saaliin sain tällä kertaa, tosin iltamyöhään sisävalaistuksessa kuvaaminen ei ole mun alaa ja kaikki värit onkin ihan vääristyneitä. Sain noiden lisäksi yhden aivan mahtavan t-paidan, jota mun pitää vähän muokata, joten esittelen sen myöhemmin...

Elämä on nyt koulun alkamisen jälkeen ollut yhtä juoksemista ja mun mielestä 24 tuntia päivässä ei selkeesti riitä mun rutiineihin + kaikkeen muuhun mitä nyt on ilmaantunut. Onneksi sentään ehdin kavereita nähdä edes vilaukselta ja tämän viikonlopunkin oon Tampereella, joten luulis tän ajankäytön tästä rauhottuvan. KAI... Olen siirtynyt kirjotteleen elämästäni enemmän oman päiväkirjan puolellekkin kun ei nettiaikaa tunnu olevan ja kännykälläkään en halua tänne postailla. Kiitos vaan ja anteeksi...

1 kommentti:

  1. Haha aika rypys noi ja villatakki näyttää ihan ruskeelta. :D Miks noi vaatteet näyttää niiiiin leveiltä näis kuvis? ;) <3: JE

    VastaaPoista