perjantai 5. elokuuta 2011

Hupsista


George Acosta feat. Fisher - True Love

En kyennyt eilen lähemään töistä ohittamatta Lindexiä (ihan uutta mulle, et niillä on myös shop online) kun sielä oli kaikki loput aletuotteet osta 2 maksa 1. Ihastuin kaksiin housuihin, mutta koska olen pihi jätin 15€ maksavat kauppaan ja ostin 6€ hintaiset vaaleat ei yhtään mun tyyliset housut, jotka on ohutta ja ihanan pehmeetä kangasta, ne kerää kaiken lian itseensä, mutta ainakin ovat mukavat päällä, kun ne on yhtä kokoa liian suuretkin


Ja koska se alennus oli aivan mahtava mun täytyi vielä ostaa jotain muuta. Koitin katsella pitkähihaisia paitoja ja tykkäsinkin yhden beigen (ei yhtään mun väri) paidan mallista henkarilla. Heitin sen sovituskopissa päälleni enkä tykännyt, kun se oli liian löysä, mutta ostin sen kuitenkin. Aika fiksu ratkaisu mun mielestä! Kyllä se luultavasti vyön kanssa menee, mutta ei pääse mun lempivaatteiden listalle. Paidalla oli hintaa 9€, joten sain Lindexin ostokseni sillä hinnalla, ei paha.


Olin jo aikeissa lähtee kotiin kunnes eksyin Gina Tricotiin. Jotenkin koitin metsästää vain niistä 2,90 maksavia tuotteita ja kivoja sellasia en löytänyt. Koruhyllyssä oli kaikki loput korut 1,9€, joten sieltä mun käteeni tarttu kolmen korvisparin kimppa, vaikka nekään ei ihan mun lemppareita olleet. Kyllähän tollanen satsi silti tulee käytetyksi kun noita reikiä on kolmet molemminpuolin siunaantunut.


Eilen Tampereella oli tapahtumien yö ja minäkin päädyin katsomaan tulishowta ja neljälle kaljalle. Tänä aamuna fiilis ei sitten ollutkaan ihan hyvä ja olin jopa nukkunut rintsikat päällä. Olen tullut vanhaksi kun neljästä kaljasta saan kunnon krapulan. Alkoholin käyttö pitäisi lopettaa varmaan kokonaan. Aamun fiilis olikin sitten ton alemman kuvan tasoa.


Onneksi työpäivä alkaa vasta kolmelta niin ehdin keräileen itseni kuntoon... Illaksi menen juhlimaan Essin synttäreitä, mutta tällä kertaa jätän kaljan juomisen jollekkin muulle. Minä tyydyn punaviinin maisteluun ja pidän senkin kohtuudessa aamun työvuoroa ajatellen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti