sunnuntai 7. elokuuta 2011

Happy sunday


The Black Eyed Peas - Where Is The Love?

Mulla on ollut harvinaisen rento sunnuntai aamupäivä ja oonki saanut vaan rentoutua, syödä hyvää tonnikalasalaattia ja katsoo leffaa. Lakkasin kyntenikin barbin pinkiksi kun se sopi mun mielialaani ja kudoin villasukkani valmiiksi. Enää täytyy päätellä ne ja keksiä miten saan jättisuuret sukat pysymään jalassa, mielessä pyöri kuminauha tai päälle solmun tekeminen.


Muuten olen tämän päivän ja eilisen illan huidellut menemään ausseista ostetussa farkkushortseissa ja lindexin uudessa neuleessa. Aloin tykkäämään neuleesta kun yhdistin sen niukkaan alaosaan kun täysipitkien housujen kanssa se näyttää järkyttävän suurelta. Shortsit kuitenkin tasapainottaa tota paitaa kivasti, vaikka nyt ei ihan kesävaate keli ainakaan mun mielestä enää edes ole niin tällä asulla tarkenee ihan tarpeeksi hyvin ulkona.


Illalla heitin siihen vielä hennesin tekonahkatakkini kaveriksi. Jos näytän aina noin rupuiselta ja pelästyneeltä kun lähden kotoo niin en yhtään ihmettele miksi kaikki Linkosuolla istuvat aina katsovat mikä kummajainen siitä ohi kävelee. Takasin tullessa olinkin unohtanut takkini, joten mun piti tarjeta pelkällä paidalla. Ihan hyvä siis, että valitsin neuleen päälleni!


Terve vaan tolle esiin tupsahtaneelle jättimahalle, mutta toi paita on kyllä ylirento tälläseen oleskeluun. Varmasti tulee oleen yks suosituimmista koulupaidoistakin! Harmittaa oikein etten ottanut kuvaa kengistä kun juoksin kaupungilla hennesin beigeissa korkkareissa, en voi muuta sanoa kun että ne on maailman parhaat kävelykengät. Olen niin tyytyväinen kun löysin ne viimevuonna 9€:lla alesta.


Pitäisi varmaan hankkia joku asujen kuvaaja tai jalka tolle mun kameralle, kun inhoon näitä peiliotoksia. Ensinnäkin toi hississä otetut oli aivan keltasia eikä värinsäätökään saanut niistä kunnollisia ja muutenkin voisin alkaa harjottelemaan ton kameran käyttöä, nytkään en kulje perus asetuksilla, mutta en osaa kun kaks kuvaustyyliä ja ne ei ole hyviä kaikkiin valaistuksiin. Mutta tän kuvan ideana oli esitellä miten paita on takaa pidempi kuin edestä ja että kyynärpäässä on erilaista neuletta, joka ei sekään näy kauheen hyvin, joten mission completed!


Korviin mulla sujahti kahdet uudet korvikset, niitä kukkamallisia en varmaan kauheasti käytä, mutta lintu ja lehti/sulka on oikein mukavat jopa vierekkäin. En kuitenkaan ole täysin varma omasta värisilmästäni noiden metallin sävyjen suhteen kun vierekkäin on kulta, hopea ja pronssi, mutta syksyn muodissakin niitä tullaan näkemään paljon ja mä otin ne sitten käyttöön vierekkäin tollasessa minikoossa. Esittelyssä kulkee myös mukana yksi mun aussitatuoinneista, mutta toinen nuotti nyt jäi piiloon. Aika perus settiä eikä ihan mun tyylistäkään, mutta en kadu tuotakaan ja siitä tulee mieleen todella paljon muistoja.

Illaksi sitten suuntaan toivottavasti avuksi enkä tielle mun veljen raksalle, sinne täytyy kyllä vaihtaa joku rönttäily paita päälle ja siitä suuntaan äidin ja isän kanssa Iittalan rauhaan lukemaan illaksi Stephen Kingin Julmaa leikkiä. Maanantai on mulla vapaapäivä ja silloin aamusta aijon "taas" suunnata zumbaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti