maanantai 8. elokuuta 2011

Featherlove


Sweet Home Alabama - Lynyrd Skynyrd

Keskustelin taas yksi päivä Pauskin kanssa siitä miten olen muuttunut hipimmäksi, enää vain hankin rastat ja pistän kukan korvan taakse. Jukka Poikakin soi lähes joka päivä päässä, mikä ei ainakaan lopu kun mielihyvää soi jopa radiossakin. Veljen luokse raksalle mennessäni tuunasin edellistä asuani ja heitin päähäni sulkapannan. Mä tunnen jotain mega rakkautta tota pantaa kohtaan kun mun mielestä se pelastaa jokaisen asun.



Ja nykyiseen hippityyliini sopivasti valitsin kaulaan itse tekemäni simpukkakaulakorun. Toi simpukka oli ehkä toiseksi paras löytö rannalta heti meritähden jälkeen. Paidaksi otin ausseista tuomani jo kulahtaneen t-paidan ja koska mun mielestä se on muuten liian löysä solmin sen toiselta sivulta. Tuntuu tyhmältä näyttää mahaa, mutta jättileveenä minä en tuota paitaa käytä. Täytynee kaventaa sitä jossain vaiheessa jos se vielä kauan mun vaatekaapissa saa olla.



Jalkaan heitin lähdön hetkellä nellystä tilaamani punavalkoiset tennarit, jotka ovatkin jo nyt aivan kuluneet ja likasin ne heti ensimmäisellä käyttökerralla. Go me! Kyllä tollasissa kuteissa kelpas maalailla kaapin kattoa. Pistän huomenna vähän enemmän kuvaa raksalta, haluan todistaa, että olen oikeasti tehnyt joskus kunnon töitäkin. Maalailin koko tämänkin päivän veljen vaimon kanssa ja välillä tuntui, että me ollaan molemmat jossain kaameissa maalihuuruissa kikatuksesta päätellen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti