perjantai 15. heinäkuuta 2011

Töttöröpää


Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath

Oon alkanut kyllästymään perus hiusten töttörölle hutasemiseen niin yks päivä sitten heitin ponnarin ylös ja kieputtelin hiukset sen ympärille ja pistelin viidellä pinnillä kiinni. Oli tosi mukava kampaus, varsinkin kun mun hiusten "liukuvärjäys" tuli tossa kunnolla esille.


Toi on muuten myös aivan paras kampaus salilla käymiseen, tai niihin jumppiin sielä. Vatsalihaksia tehdessä mulla ei ole koskaan ollut yhtä pehmeetä tyynyä kertomassa milloin pistän pääni liian alas. Muutenkin toi harakanpesä kampaus joka pysyi yllättävän hyvin kun nukuinkin toi päässä ja aamulla sitä olis pitänyt vaan edestä silotella, mutta mä tyydyin laittamaan huivin siihen piilottamaan pikkuviat.


Ja kuten ylempää tekstistä voi päätellä niin menin vihoinkin salille! Eihän siinä kestänyt kuin 2kk salikortin hankinnasta, että sinne pääsin, mutta kävin näin aluksi koittamassa Bodybalancea ja sekin tuntu jo rankalta vuoden treenitauon jälkeen, joten en edes yritä mennä heti sinne Bodycombattiin, vaikka sitä rakastankin. Huomasin myös, että salikortin hinta on 50€ opiskelijalle ja huomautin mun papereissa lukevan perushinnan 60€. Tässä siis syy miksi ajattelin hintojen nousseen kauheesti. Nyt sain hinnan taas siihen samaan 50€/kk aivan niin kuin ennenkin. Kiitos Fressi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti