perjantai 15. heinäkuuta 2011

Tampere juhlii


Britney Spears - Till The World Ends

Tammerfest ei mua itteeni oikeestaan kiinnosta, kun ei ole fyffee massii sellaseen, mutta tänään tunnin päästä alkaa aivan ihanien OSKUlaisten tapaaminen Hämpin saunalla! Koitin saada itselleni vähän bilefiilistä, mutta mikään ei iskenyt tänään niin hyvin kun Britneyn kolme uusinta biisiä, joten niitä sitten olen repeatilla kuunnellut viimeset pari tuntia kaameessa vaatteiden etsintä ja lajittelu kriisissäni. Pesin eilen kaks teollisuuskoneellista vaatteita ja silti mulle jäi jotain likasiksikin. Nyt alan vakaasti oleen sitä mieltä, että mulla ON liikaa kaikkee. En ensinnäkään edes käytä puoliakaan housuistani, kun viihdyn hameissa niin paljon paremmin. Täytyy todellakin mennä myymään sinne laukontorille joku torstai ihan pilkkahintaan vaatteita ja varmasti mun äidin varastossa olevista laatikoista löytyis muutakin myytävää.

Mun about 23neliön asunnostani tulee tänään pieni kommuuni kun OSKUlaisia saapuu mun luokse yöksikin. Katsotaan miten tänne mahdutaan vai jäiskö vielä tilaakin. Olen kauheen innokas aina majottaan tuttuja, joten mulla on patjatilaa niin paljon, että pystyn vuoraamaan sillä oikeestaan koko lattiani...

PARTY ON! \,,/-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti