torstai 21. heinäkuuta 2011

Sokeria


Lumo - Täältä Saapuu Aurinko

Olen täysin unohtanut ton bndin teinivuosiltani ja nyt törmäsin siihen ja tykkään edelleen. Varsinki noi pari vanhaa levyä jota oon kuunnellut esiteinivuosinani on todella lähellä mun sydäntäni. Lumo on myös ensimmäinen bändi, jonka keikalla muistan olleeni!

Tää ei kuitenkaan ollut mun aiheeni vaan se, että pääsin vihdoinkin eroon ärsyttävimmistä reisikarvoistani! *tuuletusta* Jaana veti ne pois sokerilla ja minä huusin ja nauroin kuin hyeena. Voin sanoo ettei ole mikään kivuttomin projekti, mutta mieluummin otin sen kun rumat reisikarvat. Jaana on aikasemmin vetänyt multa sokerilla myös kainalot ja sääret, mutta oon niin tottunut sheivaileen niitä, joten nyt varmaan pitäydyn tässä reisien repimisessä, josta lopputuloksena parin kerran jälkeen toivottavasti saan normaalimmat pehmeät ja näkymättömät karvat.

Toimenpide mulle ei maksanut mitään kun vastapalveluksena korjailen Jaanan paitoja ja maksoin sen sisään niihin "reiveihinkin". Tää on tosi kiva et on monen alan ammattilaisia kaveripiirissä niin saadaan käytettyä toisiamme kivasti hyväksemme. Mulla vaan meinaa aina laiskuus iskeä kotona ommellessa, olispa kiva jos olis erillinen ompelutila jossain minne vois mennä vähän niinku töihin. Mulle kelpais myös kaksi huonetta ettei aina tarvisi katsella ompelukoneita, mutta minkäs teet kun kaksioon ei ole varaa ainakaan näin hyvältä paikalta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti