torstai 21. heinäkuuta 2011

Rainy day off


101 - Sommaren är kort

Oon vaihteeks juoksennellut ympäriinsä koko vapaapäiväni. Aamusta ompelin paria työtäni ja poikkesin työpaikallakin moikkaamassa Ainoa ja vaihdoin sen kesäteatteriliputkin viikkoo myöhäsemmäksi, kun se ei itse töistä päässyt mun vapaapäivän vuoksi. Eipä tälläsellä vesikelillä olisi kiva teatterissa istuakkaan. Lainasin veljeni autoa ja ajelin Parkanoon haastateltavaksi Ylä-Satakuntaan. Jutun aihe pyörii Parkano ja Kihniö kohtaavat Australiassa jutun ympärillä ja se tulee ensi viikon tiistain lehteen, jos saatais siitä nettiversiokin niin voisin linkata sitä tännekkin.


Maalla tajusin kaupunkilaistuneeni liikaa kun en edes tiedä milloin on heinän ja viljan puimisen aika. Oon jotenki missannu tän kokonaan tänä kesänä et tää kesä etenee ihan hullua vauhtia ja nyt alkaa oleen heinäkuun loppu! Kataa oli mukava nähdä, kun yli vuoteen ei oltu pahemmin törmäilty sen Ranskan reissun ja mun Aussi ajan vuoksi. Niiden luona on aina ihana olla kun saa syödä itsensä herkkuja täyteen, tällä kerralla tarjolla oli pannaria ja pullamustikkapiirakkaa. Nam <3 Oli myös hauska vaihtaa juoruja niin pitkän ajan jälkeen, kuitenkin tuntu siltä ettei oltaisi vuotta oltu erossa toisistamme.


Kuvassa ei oikeen tiedetty et miten lähekkäin saadaan olla, mutta tsekatkaa noi mun mahtipöksyt! Lakkasin jossain vaiheessa käyttämästä noita kun tajusin miten jäätävän isolta mun ahteri noissa näyttää, mutta ne on yli hyvät vapaapäivähousut, tänään ei tosiaankaan kuljettu hameessa ja korkokengissä niin kuin yleensä. Tänään tassuttelin Nellyltä tulleissa vitosen tennareissa jotka on rumat, mutta todella hyvät jalkaan!


Nellyn paketissa oli käynyt pikkuinen moka kun laukun sijasta sainkin maailman sulosimman mekon, mutta se on kokoa XS-S, joten myyn sen eteenpäin. Pistin mekon myyntiin Facebookissa ja muutamat mun kaverit onkin jo havitellut sitä. Aika hauska et toi mekko oli sen laukun pussissa ja ilmeisesti mä sain sen laukun hinnalla. Olisin voinut toki palauttaa sen, mutta toi on niin kaunis, etten raaskinut. En mä muutenkaan olisi edes sitä laukkua halunnut, olen vain hullu shoppailija, mistä Miia mulle sanokin yks päivä puhelimessa. Täytyis varmaan hakeutua hoitoon, mutta ehkä sekin auttaa että koulut alkaa ja mulla on muutakin ajateltavaa?


Toi mekko ei kyllä pääse oikeuksiinsa tossa kuvassa. Koitan nyt myydä sen parilla kympillä, en löytänyt tota mallia Nellyn sivuilta etten tiedä sen oikeeta hintaa, mutta uskon että sen hinta on oikeesti jossain vähintään yli 40€ pinnassa... Tuli sieltä nellystä sitten mullekkin jotain tilpehööriä, jotka ei maksanut paljon mitään. Korvikset oli aika painavat ja aluksi pyörittelinkin silmiäni ne nähdessäni kun ne on NIIN suuret, mutta yhden päivän käytön jälkeen ne ei enää tunnu yhtään niin pahalta.


Pantaa en ole vielä edes koittanut päähän, mutta se on tollasta sulosta perus settiä, joten eiköhän se hyvä joidenkin vaatteiden kanssa ole. Laukkuhevosen ajattelin laittaa puhelinkoruksi, mutta en ole sitäkään saanut aikaiseksi. Toivottavasti huomenna viitsin, siinä roikkuu myös suloinen tekstilaatta "happines in  a bag" Tykkään melkeen tosta laatasta enemmän kun itse hepasta.



Saavuin Tampereelle ennen yhtätoista ja odottelin, että veli sai seinän raksalla maalattua. Pirkkalassa oli tosi kaunis taivas, joka ei tietenkään välittynyt yhtä kauniina kameralle, kun mun huonoimmalla pokkarilla yritin kuvaa ottaa. Onneksi sade lakkasi ja huomiseks vois odottaa vähän kauniimpaa säätä. Näinhän ne vapaapäivät aina kuluu ohi... Illan hämärtyessä menen vielä moikkaamaan yövisiitille yhtä Hurria. Lepäänköhän koskaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti