sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Jump in


Madonna - American Life

Onko normaalia, että biisi jota ei ole kuullut aikoihin soi aamulla päässä?

Musta tuntuu, että oon alkanut sekoomaan kun näen lapsuuteni yöasua monen bloggaajan juhannuskuvissa. Todellakin uusi villitys on iskenyt ja kaikki haluavat mukavuutta enemmän kuin sitä, että OIKEASTI näyttäisivät hyviltä! Nämä on siis tehneet tuloaan jo hetken ja olen periaatteessa oksennellut koko asulle MÄ EN KOSKAAN -idealla. Nyt kun olen aikani katsellut noita kammottavia JUMPIN -haalareita oon alkanut pikkuhiljaa lämpeemään niille.



Aidot JUMPINit maksaa 99€ ja siitä ylöspäin, mutta ainakin Ginassa on ollut myynnissä siitä halvempaa kopioo. Nyt mietin kannattaisiko mökki-iltoja lämmittämään ehkä ensi kuussa tilata tollanen violetti lämmittäjä ja hyttysten häätäjä vai alkaisko sitä oikeesti säästämään vaan kunnolliseen hyttyskarkottimeen, onhan toi 99€ jo noin 1/5 sellaseen kunnolliseen menevästä hinnasta, joita ei tosin kuulemma edes Suomesta tämän vuoden puolella saa ostettua. Mutta miltähän tälläinen punkero näyttäisi jos hyppäisin sisään JUMPINiin? Kaikki keillä olen nähnyt tota ovat laihoja, mahtuisikohan mun peppu edes tonne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti