torstai 14. heinäkuuta 2011

Hyvää Alisaa


Alice in Wonderland - The Unbirthday Song (Finnish)

Oonko mä kummallinen ihminen kun tiedän ja muistan puolivuotissyntymäpäiväni? Hassua, että se sama päivä sattuu olemaan mun nimipäivä, Äiti on selkeesti ajatellut tätä asiaa mun nimen valinnassa. Mulle on jo monena vuonna tullut puolivuotissyntymäpäivästä mieleen toi Alice in Wonderland syntymättömyyspäivä -biisi soimaan päähän, joten oon sen jo heti tänä aamuna jakanut Facebookissakin. Mulla on muutenkin ollut tosi mukava päivä ja tässä kuvina kaikkia kivoja juttuja siitä:


Hain jo viime kuussa tilaamani kaksi lippua Tampere Rave Cityyn Palloiluhalliin, joka on tän viikon lauantaina! Odotan jo aivan innolla tota, viimeksi kun olen ajatellut koko asiaa se on tuntunut niin kaukaiselta ja hitto sehän on jo ylihuomenna! En vielä tiedä kuka mun mukaani tulee, joten ensimmäinen mun kavereista, joka mulle siitä lipusta soittelee pääsee mun mukaani.


Matkalla töihin kavelin Pienen suklaapuodin ohi ja sitten mun oli jostain syystä palattava ja astuin sisään. Oon aikaisemminkin käynyt tuola ja se on aivan syötävän suloinen pikkuruinen suklaakauppa. Ostin Ainolle töihin päivän piristeeksi kaksi suklaakonvehtia, kun itse en karkkia syö. Siellä on muuten joka kerta jonkinlaista suklaata maistiaisenakin, että jos suklaanhimo yllättää Aleksanterinkadulla niin sielä kannattaa poiketa!


Mua odotti töissä jääkaapissa Ainolta ja sen äidiltä nimppariyllätys! Paras lahja minkä voi saada on tietenkin mäkkärin ISO mansikkapirtelö! <3 En yhtään ihmettele, että Ausseissa rakastuin mansikkamaitoonkin kun se maistuu ihan tolta, harmi ettei sitä oikeen saa täältä Suomesta. Sain myös todella sulosen kortin, pitäis keksiä tolle joku kiva paikka kotoo, taitaa mennä jääkaappimagneettien kaveriksi :)


Työpäivän jälkeen sain vielä kakkos nimpparilahjan Ainolta ja sen äidiltä kun ne otti mut mukaansa Atlaksesta ostamaan jäätelöannoksia, mun valintani oli tällä kertaa popcorn jäätelö, joka olikin aivan supermakeeta ja toi annos oli aivan jättikokonen, eipä paljon tarvi iltapaloja syödä kun tollasen vetää seiskan aikaan. Mun alunperin piti mennä salille töiden jälkeen, mutta kai tollanen sokeripommi nyt kiinteyttää enemmän ku salilla huhkiminen!


Samalla tarkastettiin myös Laukon torilla joka torstai olevat pikkumarkkinat. Ainon kanssa puhuttiin, että pitäisi nyt parin viikon sisällä ottaa itsekkin paikka tonne ja mennä myymään vanhoja vaatteita ja roinaa pois. Pitää vain lainata autoo äidiltä, että saadaan kamat kulkeen. Toivottavasti siis parin viikon sisään voin ilmotella, että sieltä voi tulla ostaan myös meidän kamoja. Hauska et mekin ollaan aivan eri kokoisia joten vaatteissakin olisi kokoluokat XS-XL. Ihan jees idea mun mielestä.

Loppuillan rentoudunkin kotona ja odottelen huomista OsGruru  tapaamista  <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti