torstai 7. heinäkuuta 2011

Huomenta


Cascada - Miracle

Äiti oli mun luona yötä ja kertoi aamulla mun puhuneen taas aivan tyhmiä unissani.Keskustelu kuului näin:

Äiti: Lopeta kuorsaaminen.
minä: En.
Äiti: Mikset?
minä: No kun siitä maksetaan niin hyvin!
Äite: Mäki rupeen sitte kuorsaamaan!
Minä: Hienoja pukuja.
Äite: Onko ne kalliita?
Minä: On...

Näin siis unta mekkojen myynnistä (eli töistä) ja luulin äidin käskevän mua lopettaan sen.

Aamulla heräsin siihen kun näin kaameeta blogipainajaista. Aluksi kuljin varastetulla poliisiautolla kaverini (Jaksun) kanssa ja poliisit pysäytti meidät, onneksi kaveri oli tulostanut netistä poliisin paperit niin ne oikeat poliisit luuli sitäkin poliisiksi. Poliisit kysy munki henkkareita ja meinas kattoo mun nimen kasasta puhelinlaskuja, jotka oli mun sylis (miten niin laskujen maksu stressaa mua). Valehtelin ettei ne ole mun laskuja ja näytin serkkuni henkkareita sille. Pysähdyttiin jonnekkin kahvilaan, jossa oli kauheesti mun tuttuja töissä ja sielä oli joku Matin ja Tepon sinkkujen myynti kovassa vauhdissa, ohessa jaettiin myös icepoweria. Sielä ollessa poliisit oli saanut tietää mun oikeen henkilöllisyyden mun blogin kautta ja ne oli poistanut kaikki postaukset missä oli kirosanoja, muuten härskiä kielenkäyttöä, alkoholia ja muuten jotain k18 matskua. Että mua otti niin päähän kun jäljelle oli jäänyt vain joku 7 postausta ja ihmettelinkin miks eilinenkin teksti oltiin poistettu...

Että sellasta huomenta täältä. Mun kanssa on joskus hauska viettää öitä (kuorausta lukuunottamatta) kun voin höpötellä mitä vain puita heiniä, äidillä oli ollut naurussa pidättelemistä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti