maanantai 4. heinäkuuta 2011

HipHipHei!


Example 'Changed The Way You Kiss Me'

Nyt on tämä tyttö onnellinen! Tuli aamulla ennen kymmentä tekstari, joka alko "Onneksi olkoon!..." Olin aivan varma ton alun nähtyäni et se on joku mainos, jota mulle tulee joskus tekstarina, mutta se olikin kouluunpääsyilmotus! Loppu siitä viestistä kuuluukin näin: "Sinut on hyväksytty opiskelijaksi Matkailun k.ohjelmaan TAMKiin. Saat postissa vahvistuksen. Tähän viestiin ei voi vastata." Varmaan olisin edes alkanut vastailemaan tohon viestiin et "kiitos kiitos!" tai jotain...


Seuraavat vuodet siis kuluukin Ikaalisissa Tampereelta jollain kimppakyydillä kulkien. Heti ensimmäisenä aloin itkeen kun sain ton viestin, kun se oli NIIN suuri helpotus ettei mun tarvitse ainakaan muuttaa minnekkään tästä opiskelija-asunnostani ennen kun Kurre palaa Jenkeistä helmikuun tienoilla. Soitin Äidillekkin heti ja olin sopivasti tätini kanssa veljen talon pihassa niin pääsin heti veljen vaimollekkin hehkuttamaan miten ilonen olen kun pääsin kouluun.


Sain tädiltäkin pari kotelomekkoo ompelutyöksi, jotka teen tällä viikolla. lisäilen varmaan loppuviikosta niistä jotain kuvaakin. Marimekon kankaat ja mallit saan otettua vanhoista mekoista, joten ihan kivaa sivutyötä täs töiden ohella, mutta nyt pitääkin alkaa hommiin. Kuviksi pistin tähän yli viikko sitten otettua räpsäsyä siltä reissulta, kun olin hakemassa Ninniä lentokentältä. Meidän hissiin oli tullut viikonlopun aikana hyvin epäselkeet tagit seinälle, joku oli sitten innostunut vähän töhräilemään.

Pakko vielä lisätä, että otin Iittalasta "kakksomökiltä" mun serkun mekkoja itelleni käyttöön. Oon kyllä itseasiassa tehnyt itse noi mekot ja ne on serkulle isoja ja mulle sopivia. Pienentelen nekin sitten varmaan loppuvuodesta, että A saa ne mukaansa kun takasin Enkkuihin lähtee. Pistelen niistä ja mun viikonlopusta juttua tällä viikolla...

4 kommenttia:

  1. heijee, mahtavaa! mulla ois muuten sulle muutenkin pari tilausta, tällä kertaa vähän helpompia kun ois pari hupparia :) mietiskelen niitä varmaan vielä ja pistän sitten kuvia tarkemmin, niin saat miettiä hintoja ja muuta :)

    ja tietysti ONNEKSI OLKOON opiskelupaikan johdosta! ihan mielettömän mahtavaa! ja ihanaa, ettei nyt tarvi hetkeen miettiä mitä tehdä :)

    VastaaPoista
  2. A: kiitos kiitos! Koitan sitten päästä vaihtoon tai työharjotteluun johki Uuteen-Seelantiin jos sinne päädyt vaikka ens vuonna... hihii! Etsiskele sie kuvia, kyllä mulle raha kelpaa, mutta ota sitte huomioon et oon valmistunut joten hinnat on pilvissä! :D

    VastaaPoista
  3. Ei vielä ens vuonna, mutta ehkä 2013 ;)

    VastaaPoista
  4. A: No onhan se 2013 jo melkein ens vuonna ku siihen on alle puolitoista vuotta ;D

    VastaaPoista