lauantai 9. heinäkuuta 2011

Big city morning


Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom!!

Toissa aamuista tyyliäni esittelisin tänään. Halusin käyttää pitkästä aikaa mun leo jumpsuittia, joka on tosin jo aivan kulahtanut ja shortsitkin on aika lyhyet, joten en ilman pyöräilyshortsejani täällä Suomessa sitä uskalla käyttää. Pitäis saada Miiuskalta siihen olkaimetkin niin vois käyttää pelkäämättä sitä, että se tipahtaa päältä vaikka se melkein pieni mulle nykyään onkin. Miiuska otti Ausseis mun olkaimet käyttöön vyönä.


Äitestä on selkeesti tullut hyvä kuvaaja, vaikka näissä oonkin aivan ton tiiliseinän värinen. en sitten tiedä johtuuko se vaan mun itseruskettavasta. En sitten uskaltanut yläosan putoomisen pelossa pitää jumpsuittiani muuta kuin shortseina, muta mun mielestä tollaset leo shortsit on tosi kiva lisä muuten mustaan asuun!


Topin hankin joskus vuosi sitten hennesin alesta, en oo oikeen kuitenkaan käyttänyt sitä kun mun mielestä toi halterneck saa mut näyttään entistäkin isommalta ja toi mahan kohdalle tuleva pussi vaan kiinnittää huomioo mahaan. Parempi kai toikin kun ylikiree toppi. Laukkukin on hennesistä kauan sitten hankittu mun ikuisuus suosikki vetoketjulla suurennettava malli.


Toin kyllä myöntää ettei ole kauheen kaunista jos housut on NOIN PIENET! Peppuvako loistaa, mutta ei se haittaa. Äiti koitti aina kävellä mun perässä ettei miehet käänny kattoon mun persettä (en tiedä miksei ne sais kattoo?) Tossa asussa kuitenkin näkee hyvin mitä Piecesin alushousut tekee mun kropalle! HYI! Toi asu päällä on kuitenkin vessassa käynti suhteellisen hankalaa niin iltapäiväksi heitin jumpsuitin pois alta ja vedin ton topin mekoksi. Hiukset heitin vaan nopeesti kiinni ja taas kuivashampoo pelasti vähän likaiset hiukset. Läpsyt oli kirppikseltä, en oo vielä niitä "aitoja" hawaianaksia hankkinut, mutta kyllä sekin on joskus vielä suunnitelmissa tehdä.


Päähän Ausseista cotton onista ostetut arskat ja ikivanhan pitkän kaulakorun kieputin kaulaan kun se sopi mun mielestä ton leon kanssa samaan tunnelmaan. Käytiin ostamassa Euro kankaasta lakanakangasta vuoriksi kotelomekkoihin ja punaista lankaa. Langan osto olikin vaikeeta kun ei tiennyt mikä on liian punaista ja mikä liian oranssia. Värin valinta tapahtui kuitenkin mun kynsilakkaan vertaamalla.



Mentiin vielä Linkosuolle kahville (kiitos äiti) Äiten ensimmäisen työttömyyspäivän kunniaksi. Nyt alko Äidillä oma elämä ja kiva et mäkin saan nauttia siitä! Linkosuon croisantti toimi samalla mun aamupalana. Loppupäivä kuluikin mulla kavereita tavatessa, jota on tullut nähtyä aivan liian vähän...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti