keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Ärsyttäää!!!


Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love

Miks mulla täytyy olla näin tiukka rahatilanne etten voi käyttää hyväkseni mahtavia alennusmyyntejä! Nettialet on mun suosikkeja, kun kaupoissa en jaksa kiertää ja olen tosi pahasti ainakin Facebook mainonnan uhri. Oon tosi ilonen ettei mulla ole telkkaria etten vielä sieltäkin keksi jotain ostettavaa, jota "tarviin". Tällä kertaa Facebook ohjas mut bootz jopa 80% aleen ja siellä olis ollu kivoja Veromodan mekkoja.




Kaikkien hinta oli 5,99€ ja ne oli -70% alessa. Harmittaa niin pahasti varsinkin toi viimenen, koska se on aivan järkyttävän ihana. Niin ihana, että tekis mieli ostaa se ja olla kaks päivää syömättä! Onneks toi keltanen ei silti ole mikään maailman suurin menetys vaikken sitä saisi ja beigeekään en yleensä päälleni pistä, siinä vaan oli tosi kiva toi selkä. No mun on aika toivottaa kaikille muille hyviä alennusmyyntejä ja itse masentua katsellen nettipankista tilin saldoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti