lauantai 18. kesäkuuta 2011

The Statement


Maija Vilkkumaa - Ei Saa Surettaa

Mulle tuli yks päivä Peter Pan -efekti, kun löysin veljeni alakerrasta mun vanhan potkulaudan, se on ollut mun 5-vuotiaan veljen tytön käytössä ja siinä oli vielä rippeet mun vanhasta Nalle Puhin Tiikeri tarrastakin. Australiassa TODELLA monet ihmiset kulki töihin potkulaudoilla, jopa puku päällä ja sielä ollessani mä naureskelin, että alan kulkeen Tampereella töihin potkulaudalla ja kaikki tamperelaiset alkaa puhumaan musta sinä tyttönä, joka potkuttelee korkokengissä.


Isompipyöräisempi lauta olis tietty parempi, kun toi täryyttää aika paljon jos päästelen lujempaa, vaikka mulle iskee aina pienessäkin alamäessä pelko, että kaadun (tarkoittaakohan toi sitä, että olen liian vanha potkulautailemaan?) Olin kuitenkin rohkea ja lähdin potkulaudalla töihin. Sain osakseni kummastuneita katseita ja naurut Ainolta, mutta mä vaan hymyilin ohikulkijoille. Tunsin itseni todella vapaaksi päästäessäni menemään 10 sentin koroissani. Mun mielestä mä kasvan aikuseksi sitten kun siltä tuntuu, jos silloinkaan, mutta silti en ajattele että vaikka en olis aikuinen en voisi hoitaa sellasia asioita kuten työssäkäynti ja muutenkin omien asioiden hoitaminen, se on erilaista aikuistumista...

5 kommenttia:

  1. eläpä mittään, mullahan oli ruotsissa pinkki tuollainen! :D tosin into siihen vähän kaatui sen jälkeen kun kaaduin sillä suoraan pylly edellä maahan :p

    VastaaPoista
  2. A: Miten sä onnistuit kaatuun pylly edellä! Tolla päästeleminen on kyllä pelottavaa ja se ottaa lihaksiinkin! Miten niin on huono kunto? En ole vieläkään mennyt salille edes mun motivaatiotaustakuvan avulla, jossa on Fressin jumppa aikataulu

    Ps. Tuli kaamee ikävä sua ku HL kävi antaa mitat!

    VastaaPoista
  3. alamäessä onnistuu kummempikin asia! :D ja höpöhöpö, ei välttämättä oo huono kunto, vaan ihan se, että jos se on lasten malli, niin tällaisilla aikuisten koossa olevilla se eteneminen on hitaampaa. pitäisi ostaa sellainen kunnollinen potkulauta!

    ja hyvä tietää etten oo ainoo, nimim. suunnittelen jo ensi joulua <3

    VastaaPoista
  4. A: Mä voin koittaa etsiä sulle potkulaudan jolla voit päästellä sielä niitä mäkiä :D

    VastaaPoista
  5. en mä täällä uskalla, katson jo kauhulla niitä jotka uskaltaa pyöräillä noita mäkiä alas! :D

    VastaaPoista