maanantai 6. kesäkuuta 2011

Rakkausmatkailukartta


TYTTÖ TANSSIIIII VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. piste.
Siis Henkan mielipide oli, että tää puuttui nostalgisten biisien listalta. Kakso - tyttö tanssii vaan on muistaakseni vuoden 2002 kesäbiisi ja yhdyn henkan mielipiteeseen <3

Olin tänään aamulla matkailualan pääsykokeessa Ikaalisissa ja nyt pelottaa. En muistanut sanoa kaikkia juttuja mitä mun piti haastattelussa kertoa ja en osannut matemaattisista tehtävistä kuin yhden! Aineistotehtävänkin taisin kirjoittaa vähän aiheen vierestä kun mun mielestä kysymys oli huono! Ei nyt, toivotaan et pääsisin kouluun kun kokeessa oli n.90 ihmistä ja 40 otetaan sisään. Olin aika ilonen kun pääsin yhden tytön kyydillä takasin Tampereelle, kun bussimatka rokotti mun kukkaroa 7,20€. Annoin kuitenkin vitosen bensarahaa kun olen niin kohtelias tyttö.


Nellyltä tuli tänään paketti, jossa oli ihanat korkokengät, tuo beigenharmaa taskullinen mekko ja reisitaskuhousut. Housut nyt tällä kertaa yllätys yllätys ei mahtunut mulle, mutta annan ne sitten äidille, kun koko paketin hinta oli 30€ niin ei se kauheesti kirpase. En ole aivan varma tuosta mekostakaan, että levittääkö se mua kauheesti, mutta tosi mukavalta se tuntuu päällä ja oon alkanut lämpeemään jopa pienille rimpsu yksityiskohdille. Pääsin pääsykokeista kotiin jo ennen kahta Tampereelle ja iltapäivän istuinkin Henkan terassilla nauttien yhdestä oluesta ja nälästä. Sain sitten jo suomen ensimmäiset rusketusrajatkin noista mun kiilakorkokengistäni, joita en jaksanut ottaa pois jalasta.


Olen löytänyt uuden rakkauden. Valion mansikkaviili <3 Pystyisin syömään tollasia vaikka kuinka monta putkeen, mutta tänään tyydyin vain kahteen. Onhan jokaisessa kuitenkin 180kcal ja kaameesti sokeria. Jotain muunkinlaista rakkautta etsittiin henkan kanssa tänään horoskoopeista cosmon rakkauskartan avulla. Ei se taida ihan toimia, mutta hauskaa hupia tuo ainakin oli kun alkaa etsimään vielä kuka on mikäkin horoskoopiltaan Facebookin syntymäpäiväkalenterin avulla. Onkohan meillä tylsä elämä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti