torstai 9. kesäkuuta 2011

Life with shampoo


Eminem - Not Afraid. Toi mies on mun mielestä maailman paras räppäri. Hienoja biisejä...

Sitten suihkutellaan. Oon ottanut käyttööni MATRIX Essentials Solutionist sarjan hopeashampoon. Tuote kyllä vaalentaa hiuksia jonkin verran ja saa ne hohtamaan, mutta mä ehkä kaipaisin vielä hieman rajumpaa muutosta. Ausseissa käytettiin jotakin hopeeshampoota, joka sai kädetkin melkein heti violeteiksi ja sitä mä haluaisin. Toi pullo on kuitenkin aika iso (400ml) ja tuntuu olevan myös kestävää, joten hetken aikaa pärjäilen tuon kanssa, hintaa sillä oli Koskikeskuksen hiustuotteiden outletissa alle 13€, joten ei se hinnallakaan ollut pilattu.


Perus hiustenpesuun käytän ennen hopeashampoota  TRESemme:n kosteuttavaa shampoota ja saman sarjan hoitoainetta levitän homman päätteeksi. Koska mun hiuslaatu usein menee pörröiseksi niin toi kosteuttava aine auttaa siihen, pesen hiukseni yleensä joka toinen päivä, mutta joskus ne ehtii rasvottua siinä välissäkin. Ärsyttävää kun on tälläinen sekatyyppinen hiuslaatu niin en ole ainakaan vielä löytänyt ihan täydellistä shampoo, hoitoaine yhdistelmää itselleni, mutta TRESemmen tuotteet toimii mun mielestä hyvin ja ne on riittoisassa 900ml pakkauksessa eikä ole hinnalla pilattuja!


Ennen hoitoainetta käytän silloin tällöin GOLDWELLin colorance Soft Color sarjan 10-P:tä eli pastel pearl blondea. Se on vaahtomainen semipermanent väri, joka on helppo ja nopea levittää itse, mutta ei voi olla täysin varma leviääkö se joka kohtaan tasaisesti. Hiukset pitäisi kuivata ennen ton laittamista, mutta mä olen tyytynyt vain puristamaan suurimmat vedet pois. Tuo purkki on 100g ja sitä riittää yllättävänkin moneen värjäykseen. Joka kerta värjätessäni ajattelen, että nyt se loppuu, mutta ei se lopu ollenkaan! Suomessa hintaa en tuolle tiedä, mutta Australiassa se maksoi 20$.


Ausseissa oli muutenkin kaikki kampaamojen outlet kaupat auki ihan kaikille ja perus kampaamovärejäkin sai kuka vain ostettua. Suomessa homma ei valitettavasti toimi ihan samalla tavalla, mutta kai se on siksi kun suomalaiset on niin  pihejä ettei kukaan enää kävisi oikeilla parturikampaajilla jos ne voisivat opetella tekemään homman täysin samalla lailla kotona. Mä ainakin olen tuota kastia, mutta onneksi mulla sentään on hyviä ystäviä parturikampaajana, joten ne voi aina soittaa kotikäynnille... <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti