lauantai 11. kesäkuuta 2011

Lakritsijäätelöä


Kotiteollisuus - Kevät

Mun pitäisi säästää, mutta käytänkin kaikki rahani shoppailuun. Töistä lähti yks päivä mukaan ihana korallinvärinen mekko, tosin sen koko taas on yhtä kokoa isompi kuin mitä ennen olin. En ole voinut lihoa niin paljon, vaikka Rukalla pari lisäkiloa tulikin! Vaikka meillä töissä myydään vaan juhlapukuja niin otin ton mekon ihan perus päiväkäyttöön. Asustan sen vaan aina jollain vyöllä niin saan tehtyä siitä arkisemman.


Oon aika hyvää pataa noiden mallinukkejen kanssa. Ne on mun kavereita! Ostaisin tuolta varmaan kaikki mekot itselleni jos mulla olisi varaa, nyt hankkimani mekon myyntihinta on alessa99€, mutta mä sain tietenkin extra alea. Töihin mut soitettiin tänään ompelemaan kaikenmoista härpäkettä, vaikka alunperin mulle oli merkattuna vapaapäivä. Oli tosi mukavaa olla töissä ja sain onneksi jotain aikaseksikin, vaikka yhden nyörityksen kanssa meinas hermot palaa. Asiaa auttoi kuitenkin, että Nina jätti Ainolle ja mulle herkkuja napsittavaksi iltapäivän ajaksi.


Sulanutta lakritsijäätelöä ja sitruunavettä, näistä ovat suuret Alisat tehty. En oikeestaan edes tykkää lakritsijäätelöstä, mutta näillä keleillä mulle maistuu mikä tahansa jäätelö! Sain myös kanawrapin ja Aino sai karkkia ja leipää. Tykkään kyllä työpaikastani. Muutenkin töissä on ihana olla kun koko paikka kuhisee väreistä. Vaikka sielä onkin välillä armottoman kuuma niin ei keltasten, violettien, turkoosien, vihreiden ja pinkkien mekkojen keskellä voi murjottaa!


Ainokin aina sopii kalustukseen näteissä mekoissaan ja huikeissa koroissaan. Meillä taitaa olla töissä tapana melkein kisata, että kenellä on hienoimmat kengät ja muutenkin kehutaan toisiamme. Sekin piristää tosi paljon päivää kun tulee töihin ja saa heti kuulla miten ihana mekko on päällä tai miten kivat kengät jalassa. Ainolle sanoin kuitenkin tänään, että se näyttää Minni Hiireltä. En teitenkään pahalla sitä tarkoittanut, mutta tuo pallomekko antoi sellaisen ensivaikutelman. Ihana mekko ja ihana tyttö...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti