torstai 30. kesäkuuta 2011

Kuivaa


Jennifer Lopez - I'm Into You ft. Lil Wayne

Mulla on tänään vapaapäivä ja kuitenkin eksyin taas töihin istumaan ja syömään. Naapurissa olevassa ompelimossa olisi tehdasompelukone myynnissä 400€ ja haluisin hirveesti ostaa sitä. Ainut ongelma on, että se ei ole alta katkaiseva ja mulla ei ole rahaa. Eilen tuli 50€ puhelinlaskukin josta pitäis selvitä, joten kävin tykkärissä (vihoinkin) hakemassa osatyöttömyyskorvausta. Toivotaan et KELA mulle sellasta myöntää... Mulle voi muuten tarjota pieniä ompelutöitä, että voisin pistää laskujani maksuun! Kuitenkaan asia minkä halusin tänään jakaa ei ollut tossa vaan mun päässäni. Hiukset oli aamulla rasvasen näköset enkä mä viitsi ihan joka päivä niitä pestä, joten ostin tällästä:


Toi kuivashampoo tuoksuu älyttömän hyvälle ja kyllä se toimiikin. Ostin sen Hairstoresta, vaikka jostai muualta olis varmaan halvemmallakin jotain ton tapasia saanut, mutta Fudge oli ainut jota niillä oli mulle tarjota. Pulloo pitää ensin ravistaa ja sitten sitä vaan suihkutellaan tyveen ja pöyhennetään tukkaa. Tosta on apua myös tupeerauksessa varsinkin jos on sellaset hiukset, jotka ei helposti pidä tupeerausta. Mulla onneksi ei ole tota ongelmaa vaan tässä ketunhännässä pysyy kaikenlaiset rastat.


Sunnuntaina ihana Miiuska laittoi mun hiuksiin Ninnin väreillä raitoja, että saatiin vähän mun tyvikasvua sekottuun tohon blondiin kuontaloon. Eihän se ero vanhaan ole suuri, mutta nyt tyvi ei häiritse mua paljon ja olen erittäin ilonen mun luottoparturikampaajista kun ne on parhaita ja tekee mun päähän ilmaista työtä <3 Tossa kuvassa olen ollut sellaset puoli päivää kuivashampoot päässäni eikä mitään rasvottumisen merkkejä ole ainakaan vielä havaittavissa.


Aivan pakko pistää myös surkeeta kuvaa mun mekostani, mutta vapaapäivän kunniaksi pistin Australian lipun ylleni. Ostin ton sulosen mekon alennusmyynneistä BigW:sta $10 ja vaikka en edelleenkään ole rimpsu ihminen niin tässäkään ei niitä liikaa ole. Muutenkin olen ollut iloinen ulkona lietsovasta vahvasta uv säteilystä ja kävellyt pelottomasti olkapäät paljaana ja läpsyt jalassa. En usko, että tästä mun syöpäiho vois enää pahemmaksi mennä Suomessa kun on tullu muutaman kerran poltettua nahka täs viimesen vuoden aikana. Toivon silti että kaikki muut käyttää aurinkosuojaa!

Mun on aika lähteä tästä taas työpaikalle istuskelemaan Ainon seuraksi ja illaksi mennäänkin kiertään laukontorin kirppistä ja jos radiollakin poikkeis...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti