maanantai 20. kesäkuuta 2011

Kirsikoita


Jennifer Lopez - I'm Into You ft. Lil Wayne

Kun olin viimeiset pari päivää tallustellut farkuissa ja aamulla huomasin auringon paistavan ja muutenkin päivä alkoi hyvin niin mun mielestä se tarkoitti sitä, että mun on PAKKO laittaa mekko päälle. Maha on ollut järkyttävän suuri antibioottikuurin aikana ja suu täynnä aftoja, mutta en välittänyt niistä vaan vietin oikein iloista päivää. Aamusta kävin Äidin ja veljen lasten kanssa pikkukakkosen leikkipuistossa, vaikka Äidin mielestä olin aivan ylipukeutunut. Aussesta tuomassani about 8€ mekossani.



Lakkasin leikkipustossa kyntenikin pirteiksi Rimmelin tuoksukynsilakalla ja sen lakan tuoksu kestää koko päivän, mutta seuraavana päivänä tuoksu onkin jo pelkkä muisto vain. Mun päässäni koreili about 2€ Abu Dhabista tuotu käärmepanta. Lasten kanssa tästäkin tuli sanaleikki "sano päärme. Päärme? Sun päässäs on käärme!". Leikkipuiston jälkeen kävin postista hakemassa hennesistä uudelleen tilaamani kengät ja mekon, ja tällä kertaa mekkokin oli sopivan kokoinen! Aluksi siis olin tilannut koon xl, mutta nyt tilasin koon M. Kengätkään ei tällä kertaa puristanut kun 39 oli muuttunut kooksi 40, mutta kävellessä sen sitten sukkahousujen kanssa huomasi, että ei se 40 mun koko ole. Pitää varmaan hankkia puolipohjalliset.



Poikkesin myös Forexissa vaihtamassa viimeisetkin dollarit takaisin euroihin ja olin positiivisesti yllättynyt, kun myös 1$ ja 2$ kolikotkin hyväksyttiin vaihdettaviksi! otin myös Forexin kanta-asiakaskortin niin en joutunut maksamaan valuutanvaihdosta mitään ja saan myös jonkinlaisia etuja valuuttaa vaihtaessani. Kelpaa mulle, kun suunnitelmissa on kuitenkin matkustaa paljon muuallekkin kuin pelkkiin euromaihin! Kotiinpäin kävellessäni huomasin alennusmyyntien alkaneen ja päätin hemmotella itseäni pienellä Gina Trikot visiitillä. Mukaan tarttuikin korallin värinen pidempi toppi, jota voisi käyttää vaikka mekkona ja vaaleenpunanen perustoppi. Harmittaa hieman kun menin sinne pitsireunaisia pyöräilyshortseja himoiten, mutta unohdin ne niin hyvissä toppialennuksissa!



Mun kameran käsittelyssä on taas toivomisen varaa eikä noi värit näytä ihan oikeilta. Töihin tällä kertaa vain kahta tuntia ajoissa mennessäni päätin ostaa Ainon ja omaksi ilokseni litran kirsikoita. Oli muuten hyviä ja mun mielestä 4€ hintakaan ei ollut mitenkään suolainen.



Äidin antama uusi Lumenen Wild rose lip shine värissä 4 Kaste toimii myös noiden kirsikoiden ja kynsien kanssa. Huulipuna on aika "ohutta" ja huulikiintomaista ja siinä on kimalteitakin, aika kiva näin kesäksi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti